Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Proffens våpenoppsett er jo sykt noob da, har liksom alle de våpnene fra starten av :p

 

Jeg bruker somregel P90, en eller annen LMG, martyrdom og uav-jammer.

Er det best, så er det best, uavhengig av om man begynner med de våpnene eller ikke. Du er mer noob dersom du bruker dårligere våpen bare for å virke kulere.

Lenke til kommentar

Full stealth er ganske digg på team deathmatch og domination.

 

M4 med silencer

Bandalioner(noesånt)

UAV Jammer

deadly silence (tror jeg)

 

har ikke feste navnene på hjernen enda :roll:

 

Lure seg bak fiende er digg!

 

btw, de siste innlegge er bra offtopic..

Lenke til kommentar

løpe rundt et hjørne og dø av martyrdomen til en random som du ikke drepte selv når du har 6 mannstreak og stålkontroll= intenst hat

 

Hvorfor folk vil bruke opp en veldig verdifull perkslot for kanskje å drepe 1 ETTER at de selv er død. Man går glipp av 3-4 man kunne tatt i live bare for kanskje å ta en etterpå.

 

Og det føles ofte som om annenhver du møter har denne perken. Ufattelig

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
løpe rundt et hjørne og dø av martyrdomen til en random som du ikke drepte selv når du har 6 mannstreak og stålkontroll= intenst hat

 

hvorfor folk vil bruke opp en veldig verdifull perkslot for kanskje å drepe 1 ETTER at de selv er døde, er ufattelig

Fordi du får deg en god latter vis du klarer det :tease:

Lenke til kommentar
løpe rundt et hjørne og dø av martyrdomen til en random som du ikke drepte selv når du har 6 mannstreak og stålkontroll= intenst hat

 

hvorfor folk vil bruke opp en veldig verdifull perkslot for kanskje å drepe 1 ETTER at de selv er døde, er ufattelig

Fordi du får deg en god latter vis du klarer det :tease:

Jeg får meg en god latter når jeg dreper en med steady aim mens jeg hører kulene klinge i taket over meg (les: ikke steady aim), før jeg løper videre til nestemann og hører martyrdomperken gå av i all sin skamfulhet bak meg i det fjerne

 

Eller når jeg ser en som prøver å gjemme seg bak en vegg for skudda mine, før jeg skyter dem gjennom med deep impact og ser liket sprenge 100 meter unna bak nevnte vegg.

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
løpe rundt et hjørne og dø av martyrdomen til en random som du ikke drepte selv når du har 6 mannstreak og stålkontroll= intenst hat

 

hvorfor folk vil bruke opp en veldig verdifull perkslot for kanskje å drepe 1 ETTER at de selv er døde, er ufattelig

Fordi du får deg en god latter vis du klarer det :tease:

 

 

Hater folk som tenker sånn "Hehehehehehe, tenk så suuur han blir a, dritøgy, heheheheheheheh"

Lenke til kommentar

Synes perkene er rett og slett genialt da :)

Alle sine fordeler og ulemper...

 

Har endret min spillestil i Cod4 med å være sikrere i spillestilen istede for å løpe rundt som en maniac som går på steroider og blir pisket fram av Djevelen selv!

Den typen spillestil pleier jeg ikke få noe god stats av..

Dem siste 5 rundene jeg spillte hadde jeg 23-1, 22-0, 32-2, 38-3 og 19-0, ikke så verst det. Da hadde min andre spillestil som er mye roligere enn den løpe som en idiot rundt :p

 

Toman :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Mer latter når du dreper noen selv når du ble drept av han.

 

men nok offtopic :p

 

syns dragov med acog sikte er litt digg og g36 med silencer, R700 ser også bra ut med digital skin..

 

Deagle er også gøy å løpe rundt med vis man er sniper, 2-3 skudd og han dør. Kan vel nevne claymore's er ufattelig gøy, løp litt rundt få en enemie til å spotte deg løp tilbake, plant claymore (evt plant claymore først) og vent på han :ph34r:

Lenke til kommentar

På PC-versjonen håper jeg det er ett filter når man søker etter servere slik at man kan gå inn i servere hvor Martyrdom ikke er tillat.

 

Skulle gått ann å søke etter det samme her.

Jeg mener; hvor mange er det som faktisk rekker å slippe en granat når man blir skutt i hue?

Lenke til kommentar
På PC-versjonen håper jeg det er ett filter når man søker etter servere slik at man kan gå inn i servere hvor Martyrdom ikke er tillat.

Nei, dessverre. Eller... har ikke spillt cod siden vinterferien så kan hende det har kommet i en ny patch. :p

 

Personlig har jeg lært meg selv til å aldri, ALDRI gå bort til en nylig drept person hvis jeg kan gå en annen vei. Det kan jo hende jævelen har Sonic Boom i tillegg.

Lenke til kommentar

Tror det kommer veldig mye ann på spille stilen din.

 

Jeg liker ikke å snike meg rundt eller å ta det forsiktig, Jeg er rett på sak. Defor bruker jeg P90 med red dot.

 

Ja denne spille stilen gjör at jeg dör veldig mye men så får jeg også som regels flest kill også. så det går opp i opp.

Lenke til kommentar
På PC-versjonen håper jeg det er ett filter når man søker etter servere slik at man kan gå inn i servere hvor Martyrdom ikke er tillat.

 

Skulle gått ann å søke etter det samme her.

Jeg mener; hvor mange er det som faktisk rekker å slippe en granat når man blir skutt i hue?

Last stand er da langt værre enn martyrdom.

For det første så hører du jo om en eventuell granat faller, og du ser jo raskt (på HUD'en) om han mister en granat. Er jeg ca i grenseskiller der jeg akkurat ikke kan oppdage granaten, og det har gått en 2 sekunder siden jeg drepte en fiende så løper jeg aldri mot liket.

 

Det er ikke noe problem å vite om noen bruker Last Stand eller ikke. (stopper ikke å skyte før du ser at kill'en popper opp på skjermen), men nå har det seg slik at det alltids krever noen skudd ekstra som ikke alltid magasinet tillater. :whistle:

Irriterende er det også. Martyrdom blir jeg svært sjeldent drept av.

 

Dog skal det sies at 3x frag grenades, martyrdom og Sonic bomb + Grenade launcher er kanskje værst tenkelige situasjon å havne opp mot. :ph34r:

 

Først så spammes det ut håndgranater/cooked granades, før de deretter hoper frem mot deg rundt et gjørne.

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...