Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Nå er ikke KD ratioen nødvendigvis veldig representabel for hvor god du er uansett....

Kan jo hende du bare har spillt mot god, eller bare mot noobs. Det kan hende en ikke fant yndlingsvåpenet før etter en stund, og det kan hende du liker å storme frem istedenfor å campe/snipe. Vel det er så mange variabler at jeg ikke kan helt se hvordan det kan ha så mye å si.

 

 

Selv hater jeg å ligge stille, og oppsøker fientlig ild. Jeg får nok en del kills av sånn, men også MANGE flere deaths enn om jeg sniper/camper... Nå spiller jeg heller ikke for å få best mulig KD ratio, men for å ha det gøy.

 

Du kan komme på førsteplass på alle servere og kamper og allikevel ha en sugen KD ratio.

 

Edit: Om dead silence er bra kommer helt ann på spillestilen.

Endret av andrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syns både deap inpact å dead silence er like nyttige.

deep inpact fungerer som oftast bare på tynne materialer

dead silence er ganske nyttig siden at mange high skilla campere med sniper kan bare beskytta seg med øyrene og må som oftast lytte etter skudd, claymoores og skritt. det kan vere ganske nyttigt å snika seg bak dei og gi dei ein litten payback :!:

Lenke til kommentar
Så du synes det er smartere med flere kuler av lite skade, fremfor færre kuler med mer skade? Altså Double Tap og Stopping Power... For jeg ser ikke logikken i det. De dør ca. like fort uansett og du slipper at ammoen din er borte på 10 sek.

 

Om du ikke kan sikte ordentlig, så er det nok prima å ha dobbelt så mange kuler i luften. :)

Kan ikke helt se logikken. ;)

Si du skyter 25% raskere, da har du også en del større sjangse for å treffe med flere kuler, greit nok.

 

Men si du har stopping power, så sier vi at de tar 25% mer damage, og da trenger du kun å treffe på 25% færre kuler.

Så skyter du dårlig, så trenger du altså ikke treffe på like mange kuler for å drepe.

 

 

Så etter hvordan jeg ser det så går det helt opp i opp.

Lenke til kommentar

Har begynt å veksle mellom hvilke våpen jeg bruker, etter å ha spilt gjennom en hel prestige med nesten bare MP5. Tok evig lang tid, men ble ganske treffsikker med den til slutt. Ulempen var at jeg ikke traff noe som helst med alle andre våpen etterpå..

 

Bruker fortsatt MP5 silenced en god del, og AK47 silenced av og til. Som sniper holder jeg meg til M40 og R700, liker ikke de semi-automatiske..

 

Perk 1: 3x special / Claymore / 3x frag

Perk 2: Stopping Power

Perk 3: Extreme Conditioning / Dead Silence / Deep impact

 

Synes for øvrig at H&K 416 kunne vært med i spillet.

Lenke til kommentar
Nå er ikke KD ratioen nødvendigvis veldig representabel for hvor god du er uansett....

Kan jo hende du bare har spillt mot god, eller bare mot noobs. Det kan hende en ikke fant yndlingsvåpenet før etter en stund, og det kan hende du liker å storme frem istedenfor å campe/snipe. Vel det er så mange variabler at jeg ikke kan helt se hvordan det kan ha så mye å si.

 

K/D trenger ikke nødvendigvis å si noe om hvor god du er, nei, ihvertfall ikke før man har rundt en 15-20k kills.

 

 

Til mods: kunne vært kult med en avsteming for å se hvilket våpen folk liker, og hvilken perk osv.

Lenke til kommentar
Men min meining om at Dead Silence er waste står eg fast med.

 

Da er du dum! Det er kanskje best for deg å bruke Deep Impact fordi du liker å feks skyte på folk som er langt unna, så rekker du kanskje ikke å drepe de før de løper og gjemmer seg bak en vegg. Men det er andre måter å spille på også vettu.

Jeg prioriterer Dead Silence på mine "usynlig" klasser(med silencer på våpna, og UAV Jammer på perk 2), fordi jeg kan med UAV Jammer og Silencer mye lettere løpe inn i mengder med mennesker uten at de legger merke til at jeg står og skyter på kompisene dems. Dette ville jeg ikke gjørt uten silencer og UAV jammer. Når jeg bruker denne klassen, så løper jeg mye mere rundt, igjennom alle bygninger osv, og da er det kjekt med Dead Silence, fordi da kan de heller ikke høre at jeg kommer. Da er klassen perfekt for mitt bruk! Så Dead Silence er ikke waste.

 

Om dagen bruker jeg denne "usynlig" klassen:

 

Prim.weap:

G36c med silencer

Sec.weap:

M9 med silencer

Spec.nade:

Stun

 

Perk 1:

Bandolier

Perk 2:

UAV Jammer

Perk 3:

Dead Silence

 

Funker fjell! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...