Gå til innhold

Diskusjon omkring våpen og perks i Call of Duty 4


Favorittvåpen og perk?  

391 stemmer

  1. 1. Primary

    • AK-47
      46
    • G3
      31
    • M4
      75
    • M16
      48
    • G36C
      32
    • MP44
      1
    • M14
      10
    • W1200
      2
    • M1014
      2
    • Dragunov
      8
    • M40a3
      12
    • M21
      6
    • Barrett M107
      15
    • Remington 700
      4
    • AK74u
      8
    • MP5
      24
    • P90
      32
    • Skorpion
      9
    • Uzi
      1
    • M249 SAW
      6
    • M60e4
      3
    • RPD
      16
  2. 2. Secondary

    • Colt .45
      48
    • Desert Eagle
      247
    • M9
      38
    • USP .45
      58
  3. 3. Perk 1

    • Bomb Squad
      11
    • C4
      17
    • Claymore
      67
    • RPG-7
      20
    • Special Grenades x 3
      30
    • Bandolier
      101
    • Frag x 3
      104
    • Grip
      19
    • Grenade launcher
      22
  4. 4. Perk 2

    • Juggernaut
      39
    • Sleight of Hand
      29
    • Sonic Boom
      8
    • Stopping Power
      182
    • Double Tap
      29
    • UAV Jammer
      70
    • Overkill
      34
  5. 5. Perk 3

    • Deep Impact
      145
    • Extreme Conditioning
      22
    • Last Stand
      26
    • Martyrdom
      65
    • Steady Aim
      61
    • Dead Silence
      54
    • Iron Lungs
      18


Anbefalte innlegg

Class 1:

M16A4RDS+3xFrag/Bandolier+Stopping Power+Deep Impact

Class 2:

MP5SD+3xFrag+Stopping Power+Steady Aim

Class 3:

M4RDS+3xFrag+Stopping Power+Deep Impact

Class 4:

M4SD+3xFrag+Stopping Power+Steady Aim

Class 5:

Barett 50 cal+Claymore+Stopping Power+ Deep Impact

 

Så bruker jeg også Sniperclassen som er en av defaultclassene.

 

Jeg liker best

Golden ak47 med golden desert eagle

Stopping power,bandolier og deep impact

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra. Dere er alle kjempeinteressante mennesker. Føler dere virkelig at dere får noe igjen for tida dere brukte på å skrive inn hvilke våpen dere bruker?

 

Hva er deres FAVORITTVÅPEN? Nevn det, og fortell hvorfor, ellers er tida deres bortkasta. Ingen gidder å lese at jeg bruker M16 pluss P90 hvis jeg ikke utdyper hvorfor jeg bruker akkurat den comboen. Dette var bare et eksempel.

 

Jeg bruker selv M16 pga. våpenets utrolige presisjon og burst-fire, som jeg i stor grad foretrekker - da bruker jeg ikke opp alle skudda på en gang, hvor de fleste misser målet. Jeg bruker tre skudd som blir velplassert i offerets nakke- og hoderegion. Funker som bare faen. Sammen med UAV-jammer og Silencer er jeg helt usynlig. Jeg kryper langs bakken og gjemmer meg i busker. Pffffff. Bamsemumsen *M16* random enemy. :D

Lenke til kommentar

Mm, fordi hitboxen er helt på jorde noen ganger. Bare noen beveger seg sakte sidelengs med ironsight på deg, må du allikavel sikte til siden for dem.

 

Men noe som irriterer meg kraftig. Dragunoven er jo et meget bra våpen i mine øyne. Men skal det virkelig være slik at sekundet du trykker avtrekker knappen, så skal det ta et sekund før kula har fløyet maks 20 meter? Har mang gang opplved dette. Ser en fyr som ligger og camper 20 meter forran meg, jeg sikter, RT-----(1 sekund)-------> PLING!

 

Nei, tror et våpen i denne klassen skal kunne skyte kula ut i en adskillig større hastighet. Men det virkelige problemet kommer når man skal prøve å headshotte folk mens de løper. Ikke nok med at hitboxen henger etter animasjonen, men så må man beregne den treige Dragunov kula sin hastighet. Må være rene fysikk geniet skal man få det til.

Lenke til kommentar
Jeg liker best

Golden ak47 med golden desert eagle

Stopping power,bandolier og deep impact

UUuu, en som spiller mye assault-klassene? ;)

Jeg får golden dragunov snart, mangler bare en 100 headshots med homsesniperen R700.

 

Pi0mp

 

Herregud hvordan klarer du det? jeg prøvde meg litt på gull sniper men jeg suger til å snipe. Så gull ak 47 er tingen for meg;) digger at den er så kraftig:P Hvor lang tid har du brukt på gull dragunov?

Endret av lindeberg77
Lenke til kommentar
Men noe som irriterer meg kraftig. Dragunoven er jo et meget bra våpen i mine øyne. Men skal det virkelig være slik at sekundet du trykker avtrekker knappen, så skal det ta et sekund før kula har fløyet maks 20 meter? Har mang gang opplved dette. Ser en fyr som ligger og camper 20 meter forran meg, jeg sikter, RT-----(1 sekund)-------> PLING!

Kalles lagg. Prøv å bli host så vil du se at kulene egentlig er meget kjappe. ;)

 

Herregud hvordan klarer du det? jeg prøvde meg litt på gull sniper men jeg suger til å snipe. Så gull ak 47 er tingen for meg;) digger at den er så kraftig:P Hvor lang tid har du brukt på gull dragunov?

Er ikke noe spesielt vanskelig. Hvis du ikke går inn i Prestige hele tiden - som meg - så kommer det egentlig av seg selv hvis du bruker sniper mye. Eneste kjipe er at du må bruke snipere som R700 som skiller seg ut fra de andre.

Lenke til kommentar
Men noe som irriterer meg kraftig. Dragunoven er jo et meget bra våpen i mine øyne. Men skal det virkelig være slik at sekundet du trykker avtrekker knappen, så skal det ta et sekund før kula har fløyet maks 20 meter? Har mang gang opplved dette. Ser en fyr som ligger og camper 20 meter forran meg, jeg sikter, RT-----(1 sekund)-------> PLING!

Kalles lagg. Prøv å bli host så vil du se at kulene egentlig er meget kjappe. ;)

 

Herregud hvordan klarer du det? jeg prøvde meg litt på gull sniper men jeg suger til å snipe. Så gull ak 47 er tingen for meg;) digger at den er så kraftig:P Hvor lang tid har du brukt på gull dragunov?

Er ikke noe spesielt vanskelig. Hvis du ikke går inn i Prestige hele tiden - som meg - så kommer det egentlig av seg selv hvis du bruker sniper mye. Eneste kjipe er at du må bruke snipere som R700 som skiller seg ut fra de andre.

 

Okey:P er ikke sånn sniperfyr akkuratt. Har gull ak 47 og gull shotgun;)

 

Gamertag: jensemann007

Endret av lindeberg77
Lenke til kommentar

Jeg har vært vekke fra boxa mi hele jula! Noe som gjør at jeg ikke har fått spillt så mye COD4 siste 3 ukene. Men no er det på full vei tilbake til gamle trakter.

 

MEN!!

Det er en ting heg har lagt merke til. Eller føler det er slik! Er Red Dot sight blitt nedskalert eller hva jeg skal si!? Virker ikke som det er like presist som det en gang var. No skal det sies at jeg måtte bruke litt tid for å få tilbake "god" aimen, men føler liksom at noe er litt "off"

 

Noen andre som har merket dette eller er det bare meg?

 

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
Jeg har vært vekke fra boxa mi hele jula! Noe som gjør at jeg ikke har fått spillt så mye COD4 siste 3 ukene. Men no er det på full vei tilbake til gamle trakter.

 

MEN!!

Det er en ting heg har lagt merke til. Eller føler det er slik! Er Red Dot sight blitt nedskalert eller hva jeg skal si!? Virker ikke som det er like presist som det en gang var. No skal det sies at jeg måtte bruke litt tid for å få tilbake "god" aimen, men føler liksom at noe er litt "off"

 

Noen andre som har merket dette eller er det bare meg?

 

Mvh

-Shaft-

 

Det er bare deg.....:p

Lenke til kommentar

Heheh ja det er vel kanskje bare jeg som er litt rusten, men er så mange ganger jeg har siktet dead on og ikke faen om jeg får hitt!!!

 

Men men,

 

Det må jo ha vært en slags form for update. Kan ikke huske å sett at det har vært sånn Team Deathmatch der du ikke kan joine med party!? Husker ikke navnet på den i farta, men valg nummer 2 på lista. Også så jeg det var en lenger ned på lista jeg ikke har sett før også ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...