Gå til innhold

Min lille test av 40d sitt ''EOS integrert rensesystem''


Anbefalte innlegg

Vêret er fortsatt dårlig, så eg måtte drive med andre syslar enn sjølve fotograferinga denne helga.

så her er min lille test av 40d sin støvfjerning:

 

blender f 22, og ISO 100 vart brukt under alle bileta, eg brukte himmelen som ''belysning'',og sidan det var litt variabelt med lys er det mogleg at lukkertida forandra seg litt fra bilde til bilde.

 

bilde 1: (inga rensing)

post-106508-1194776935_thumb.jpg

Som vi ser er det noko støv på sensoren.

 

bilde 2: (3 rensingar etter kvarandre)

post-106508-1194777486_thumb.jpg

Dei tre rensingane tok knekken på noko av støvet, men det er fortsatt ein del igjen

 

 

bilde 3: (10 rensingar etter kvarandre)

post-106508-1194776962_thumb.jpg

tok enda ein flekk med støv, men sensoren er framleis ikkje støvfri

 

Konklusjon:

 

Sensorrensinga fungerar tilfredsstillande, den er ikkje liko god som for eksempel sensorswabs, men det ken ein egentleg ikkje forvente.

 

 

 

nippy- out! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fint tiltak :)

 

Godt å se at det faktisk fungerte da! Kanskje du klarer å få vekk de siste støvflekkene med noen flere rensinger.

 

har prøvd omtrent 30 rensinger til nå, men klarer ikkje å sjå forbetringar, det er uansett ikkje så farlig i og med at støvet ikkje viser på bilder tatt med blender 10 og større.

 

 

 

(hyggelig å sjå deg her på forumet igjen PMnormal :) , har vert litt folketomt i det siste.)

Lenke til kommentar
Fint tiltak :)

 

Godt å se at det faktisk fungerte da! Kanskje du klarer å få vekk de siste støvflekkene med noen flere rensinger.

 

har prøvd omtrent 30 rensinger til nå, men klarer ikkje å sjå forbetringar, det er uansett ikkje så farlig i og med at støvet ikkje viser på bilder tatt med blender 10 og større.

En blåsebelg koster ikke mer enn 105 kroner. :)

Lenke til kommentar

Det der så ikke særlig bra ut, synes jeg. Ved et kjapt overblikk fant jeg 9 relativt godt synlige partikler på det første bildet. 3 rensinger fjernet bare en av disse (håret nede til høyre) og etter 10 rensinger var bare en til forsvunnet (støvkornet nede, litt til venstre for midten).

 

Jeg føler ikke akkurat det helt store savnet etter en slik funksjon...

Lenke til kommentar
Kjøp Olympus E-510 eller E-3 neste gang. Da slipper en problemer med støv.

Olympus har det beste systemet for fjerning av støv på markedet.

Jeg er nok til tider litt misunnelig på støvfjerningen til Olympus, men det er andre kombinasjoner av egenskaper jeg misunner mer. Selv har jeg tre tydelige støvkorn på sensoren, men foreløpig er ikke behovet for å fjerne dem kritisk. Bildene mine får uansett en gjennomgang i Ljosstoga, og der fjerner jeg lett det støvet med spot healing.

Lenke til kommentar

gissan: har en blåsebelg, men sidan støvet berre er å sjå på blendere eg Narragansette ikkje brukar gidder eg rett og slett ikkjå bale noko med det.

 

edit: veit ikkje heilt kvifor det ordet (uthevet), kom med, men får skylde på kraftig migrene. :thumbdown:

 

 

sarom:

nå var det vel ikkje akkurat pga. støvfjerningen eg gjekk for 40d :p

sarc:

to av mine tre objektiver er ''push-pull'' det er hovudsakleg difor det er så mykje støv,

Flex:

er enig i at støvfjerningen ikkje er optimal, tvert om. men det er uansett eit stort steg i riktig retning når ein tenker tilbake på 400d.

Endret av turnipkongen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...