Gå til innhold

Restriction av AWP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi som er admins i CS:S på gamer.no serverne har diskutert mulig awp restriction på serverne. Grunnen til dette er at det til tider kan være VEL mange med awp noen ganger. Det er flere løsninger på dette. Den enkleste er å restricte awp til 2-3 pr lag. En annen løsning er å fjerne betting-funksjonen slik at det vil bli vanskeligere å bygge seg opp penger til awp. Vi ønsker innspill på hva dere spillerne synes er en god løsning.

I tillegg vil jeg bare minne på at det er bare å komme med innspill på hvordan vi kan gjøre serverne bedre å spille på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ueland har tatt opp dette før med poll. Finner ikke tråden akkurat nå, men om du søker, så finner du den nok lett.

EDIT: HER var den. Det var riktignok bare på en server, men allikevel. Det ligger på sånn 50/50.

Det dumme er at alle de som klarer å bruke AWP, som oftest også klarer å ta de som bruker AWP, og de syntes ikke det er feigt. Jeg er en av disse. AWP er endel av spillet, og det er mye dårligere uten AWP.

Så har vi de nybegynnerne (som oftest) som ikke liker AWP, rett og slett fordi de ikke klarer å ta en person med AWP. De klarer heller ikke å bruke AWP, og derfor blir de irritert.

jeg gidder ikke begynne å klage på de som ikke liker awp, og som heller ikke klarer å bruke den. Alt jeg har å si er at jeg syntes AWP er en del av spillet, og det blir unaturlig å fjerne den.

Endret av _Zeke
Skrevet

Har mange venner som spiller ofte public, de spiller nesten bare på servere uten awp/m. Så hva med og sette opp en server uten awp og autosniper og den andre med?

Skrevet
Har mange venner som spiller ofte public, de spiller nesten bare på servere uten awp/m. Så hva med og sette opp en server uten awp og autosniper og den andre med?

Det hørtes jo ut som en god ide,men man burde jo klare å spille med 2-3 awp/m`er på hvert team.

Jeg er ingen fan av awp/m men det går jo greit med 2-3 stykker per team.

Vet heller ikke om gamer.no har kapasitet til å hoste flere servere...

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Vi har 2 TF2 servere, og 2 CSS servere og 1 CS 1,6 server.

Lagt ned den ene CS:s serveren (Office) grunnen at den skapte lagg på TF2 serverne.. Nå var det 0 aktivitet på den serveren uansett, så det gjør vel ikke så mye..?

Skrevet

Neisj :) Men kan dere få flere maps på d2 servern,det hadde jo vært litt "fetisj" med nuke/cpl_mill og d2,eller bare nuke og d2:)de er jo populære og gode maps :)

Dere kan jo prøve for en liten stund i alle fall?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...