Gå til innhold

Armed Assault vil ikke starte!


Anbefalte innlegg

Jeg prøvde nettopp å installere arma med vista x64, men det gikk jo dårlig. Etter jeg har starta spillet, er skjermen bare svart med musa på... Er det vista x64 som lager krøll her? Er det noen kjent bug? Jeg har også prøvd å oppgradere til 1.05 og 1.08 uten at det gjorde noen forskjell. Jeg bruker for øvrig 169.04 forceware drivere, kanskje jeg skal prøve med siste stable skjermkortdriver? Noen som har noen tips kanskje? :) Btw, det er en kjøpt versjon av spillet så det er ingen crack inn i bildet eller lignende :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd å installere de nyeste stabile skjermkortdrivere, 163.75, men det hjalp ingenting. Jeg installerte også nyeste directx-oppdatering (november), men det hjalp heller ingenting... Hvis jeg venter veldig lenge kommer det opp bilde til slutt, men det ser helt fucked ut :p .

 

 

post-45232-1194690973_thumb.jpg

 

 

Når det ser slik ut får jeg ikke gjort stort altså... Ingen som har noen gode råd?

 

Toothless: Bruker du også Vista 64-bit?

Lenke til kommentar
64-bit Windows with 4GB RAM, black loading screen

 

* Until either Bohemia Interactive, Microsoft or the Video Card producers come up with a solution, you can workaround this problem by limiting your System Memory to 3GB by a simple change of settings and a reboot:

o Press windowskey+R, and run msconfig

o At the boot tab, pick advanced options and put maximum memory to 3072

o Reboot

o You can also revert the setting by above method to get your full 4GB back

* More methods might be listed soon, together with a method to get a selection screen at system boot up to pick "Normal Operation" and "Limited to 3GB"

* More info on boot parameters available below, in the section Related Links

 

http://community.bistudio.com/wiki/ArmA:_T...eshooting_Vista

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har akkurat samme problemet selv, eneste grunnen til at jeg bruker vista 64bit i det hele tatt er for å få brukt de 4gb med ram, så hvis jeg skal spille armed assault kan jeg like gjerne bytte tilbake til windows xp mao?

Fy faen, angrer på at jeg kjøpte spillet og ikke bare wareza det =/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...