Gå til innhold

Playstation network har utløpt ! Hva betyr det?


Henry9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Nå har jeg ikke vært på nett siden jeg startet denne tråden..

Jeg kan jo prøve å oppdatere på nytt !!

hvordan av installerer jeg??

går det å STARTE PLAYSTAtION på nytt?? Så alt blir slettet å sånt !!

Jeg kom akkurat fra feri så jeg har ikke sett på playstation enda så jeg prøver nå igjen..,

vært i thailand.. der kosta playstation spill mye :S 5000 Bath.. 800 kroner eller no

Lenke til kommentar
Jeg tar å Gjennoppretter playstation.. men det ser ut som det tar lang tid !! den er på 0% og har stått på i flere timer.. men har skrudd over på tv, må den stå på AV?

 

Det skal ta lang tid.. de gangene jeg har gjort det har det vel tatt 4 timer ca. Ser ingen grunn til at du skal gjøre det forresten. PSN har vært litt tullete for meg før idag også, så tviler på at det er din ps3 det er noe i veien med.

Lenke til kommentar

vet det gikk ikke.. den var bare på null i flere timer så jeg skrudde den av.. men du skjønner at jeg blir despirat, haha!! Har ikke vært på nett på et halv år med playstation! Eller det var en gang, kanskje 2 månd tilbake så hadde jeg besøk så av mange folk så glemte han ene ipod touchen sin hos meg da virka det når ipoden var kobla til netverket så fikk han den tilbake noen dager seinere da virka det plutselig ikke mer !! HAHA ;D

"Forbindelsen til PLAYSTATION NETWORK har utløpt " Øhh.. ja

 

men nettleseren virker helt fint da.. :S

Endret av Henrymeen21
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Ja jeg oppdaterte til version 2.00 så skrude playstation seg av, så kom jeg meg ikke inn på PSN !! :S

 

2.10 er nyeste...

lastet ned på playstaion.com var på 120mb

Lenke til kommentar
Det har ikke noe og si om den står på AV.

Og jeg ville foreslått og ringe til butikken du kjøpte den på og spørre om det er noe galt med PS'en din. Eller du kan jo prøve og lage en ny Bruker på PS Network.

Jeg har 2 brukere ingen av de virker, men kan jo prøve å lage enda en.. jeg trur det er noe feil med internett :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...