Gå til innhold

Call of Duty 4: Førsteinntrykk. PC

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kontrollen tror jeg mer er en smakssak :)

Sant nok, om du liker xbox-kontrolleren er det ett fett om man bruker PC eller xbox, men om man liker tast+mus som meg, så er ikke xboxen så gunstig.

AtW

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker på å kjøpe spillet idag, men ser at mangen skriver at kartene er små (multiplayer) stemmer dette? Er de ikke som Battlefield/Crysis i størrelse? Hvis ikke fatter jeg ikke pointet med sniper.

Skrevet
Jeg tenker på å kjøpe spillet idag, men ser at mangen skriver at kartene er små (multiplayer) stemmer dette? Er de ikke som Battlefield/Crysis i størrelse? Hvis ikke fatter jeg ikke pointet med sniper.

Vel, du spiller vel mer som marksman. Uansett, selv om kartene ikke er gigantiske har den sin plass om du er presis og rask.

Skrevet

Ja "sniper" rollen er mye mer utfordrene og interessant enn det man vanligvis er vant til fra andre spill. Man kan ikke bare ligge langt pokkervold og pent og rolig bare plukke ned folk én etter én slik som i feks. BF2. Man er avhengig av en mer dynamisk spillestil i COD4.

Skrevet (endret)

Hm, ok. Da kjøper jeg ikke likevel....litt trist å høre egentlig. Hadde håpet på store kart, særlig etter å ha spilt igjennom SingelPlayer delen (host host) og sett hvor spennende kart den hadde....

Da må jeg bare holde meg til Crysis og dens mangen plagsomme feil....jeg får håpe med patcher osv at det kommer mer kart og ting blir rettet på.

Endret av AvidGamer
Skrevet

Tja, man kan jo ligge relativt i fred som sniper i CoD4 også. Bare man har spilt litt så man kjenner brettene.

Synes multiplayer delen er genial jeg, det at man kan lage "pakker" med utstyr er veldig bra, for noen brett er små og andre er store.

Skrevet

når det gjelder hacks i cod 4 finnes det for fult. bare søk på youtube. er en drøss av filmer, det er multihack med Wallhack og aimbot. ble så irritert når jeg spilte med en jævel som hadde det. så akkurt likt ut som i videoene når jeg specca han.

Skrevet (endret)
når det gjelder hacks i cod 4 finnes det for fult. bare søk på youtube. er en drøss av filmer, det er multihack med Wallhack og aimbot. ble så irritert når jeg spilte med en jævel som hadde det. så akkurt likt ut som i videoene når jeg specca han.

Hack/cheats er vel i alle fps spill....noe som er ufattelig tragisk. Det er masse cheating i Crysis også.

Spørsmål ang COD4:

- Det med laging av "characters", kan du ha flere dersom du vil prøve ut forskjellige perks og sånn?

Endret av AvidGamer
Skrevet

hvis du vil ha en ny profil men beholde den gamle, gjør du det bare ingame. akkurat som på de fleste andre spill. men du trenger ikke lage ny for å teste andre perks. det kan du bytte underveis.

Skrevet

Skrive inn servere? Du mener knappen hvor du manuelt legger til en server til favoritter? Den er kun tilgjengelig når du ser på favoritter.

Skrevet

Jeg har et spørsmål angående cod4 online... trenger man høyere spesifikasjoner online enn til singleplayer? Har nemlig en prossessor som jeg hater.. Den kjører singleplayer spill bra, men til online.. bleh.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...