ATWindsor Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Kontrollen tror jeg mer er en smakssak Sant nok, om du liker xbox-kontrolleren er det ett fett om man bruker PC eller xbox, men om man liker tast+mus som meg, så er ikke xboxen så gunstig. AtW
AvidGamer Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg tenker på å kjøpe spillet idag, men ser at mangen skriver at kartene er små (multiplayer) stemmer dette? Er de ikke som Battlefield/Crysis i størrelse? Hvis ikke fatter jeg ikke pointet med sniper.
Der Kommissar Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Jeg tenker på å kjøpe spillet idag, men ser at mangen skriver at kartene er små (multiplayer) stemmer dette? Er de ikke som Battlefield/Crysis i størrelse? Hvis ikke fatter jeg ikke pointet med sniper. Vel, du spiller vel mer som marksman. Uansett, selv om kartene ikke er gigantiske har den sin plass om du er presis og rask.
Vice Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Ja "sniper" rollen er mye mer utfordrene og interessant enn det man vanligvis er vant til fra andre spill. Man kan ikke bare ligge langt pokkervold og pent og rolig bare plukke ned folk én etter én slik som i feks. BF2. Man er avhengig av en mer dynamisk spillestil i COD4.
AvidGamer Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) Hm, ok. Da kjøper jeg ikke likevel....litt trist å høre egentlig. Hadde håpet på store kart, særlig etter å ha spilt igjennom SingelPlayer delen (host host) og sett hvor spennende kart den hadde.... Da må jeg bare holde meg til Crysis og dens mangen plagsomme feil....jeg får håpe med patcher osv at det kommer mer kart og ting blir rettet på. Endret 26. november 2007 av AvidGamer
hifiking Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Tja, man kan jo ligge relativt i fred som sniper i CoD4 også. Bare man har spilt litt så man kjenner brettene. Synes multiplayer delen er genial jeg, det at man kan lage "pakker" med utstyr er veldig bra, for noen brett er små og andre er store.
whipslash Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 når det gjelder hacks i cod 4 finnes det for fult. bare søk på youtube. er en drøss av filmer, det er multihack med Wallhack og aimbot. ble så irritert når jeg spilte med en jævel som hadde det. så akkurt likt ut som i videoene når jeg specca han.
AvidGamer Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 (endret) når det gjelder hacks i cod 4 finnes det for fult. bare søk på youtube. er en drøss av filmer, det er multihack med Wallhack og aimbot. ble så irritert når jeg spilte med en jævel som hadde det. så akkurt likt ut som i videoene når jeg specca han. Hack/cheats er vel i alle fps spill....noe som er ufattelig tragisk. Det er masse cheating i Crysis også. Spørsmål ang COD4: - Det med laging av "characters", kan du ha flere dersom du vil prøve ut forskjellige perks og sånn? Endret 26. november 2007 av AvidGamer
whipslash Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 hvis du vil ha en ny profil men beholde den gamle, gjør du det bare ingame. akkurat som på de fleste andre spill. men du trenger ikke lage ny for å teste andre perks. det kan du bytte underveis.
Selvin Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Spørsmål ang COD4: - Det med laging av "characters", kan du ha flere dersom du vil prøve ut forskjellige perks og sånn? Opptil 5 stykker
verwooks Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Likte spesielt tjernobyl brettet. Det var heftig det! Fikk jaggu beina på nakken da de kom etter deg!
Villanden Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Det positive med Sniper klassen i COD er jo den überkule kamuflasjen man får. Jeg satt ved siden av en busk og folk løp forbi meg.
McMuffin Skrevet 26. november 2007 Skrevet 26. november 2007 Hvordan er det med ytelse i COD4? Tenker da XP vs Vista? Noen forskjell - finnes det noe info på dette? Takker for svar
Eastmo Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Noen som veit hva som er feil når ikke "boksen" til å skrive inn servere kommer opp? Virker som Profilen er slettet
wolf5 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Skrive inn servere? Du mener knappen hvor du manuelt legger til en server til favoritter? Den er kun tilgjengelig når du ser på favoritter.
Eastmo Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 når jeg skal skrive inn server ip. ved å trykke på (|§) knappen, til venstre for tastaturet..
deaktivert443556 Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 Da må du først inn på Options -> Game Options -> Enable Console
Eastmo Skrevet 27. november 2007 Skrevet 27. november 2007 det skal testes ut neste gang det skjer, hvis det ikke er større problem, så takk for hjelpa=)
vStyle Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har et spørsmål angående cod4 online... trenger man høyere spesifikasjoner online enn til singleplayer? Har nemlig en prossessor som jeg hater.. Den kjører singleplayer spill bra, men til online.. bleh.
gard. Skrevet 2. desember 2007 Skrevet 2. desember 2007 Tror nok det skal gå bra online også for deg. Med tanke på at du har 4GB ram + grafikkortet, skal det dras bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå