Gå til innhold

Julegave til kjæresten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Se om du finner noen klær du synes er fine. Du vet vel sånn ca hvordan hennes klessmak er, så da kan du gå ut ifra det.

 

Gi hun et kort med invitasjon ut på en bedre middag? (det er vel kanskje noe man kan gjøre til vanlig også?)

 

Du kjenner jenta bedre en alle de som sitter og leser på forumet her, så du vet vel egentlig best hva hun liker? :)

Lenke til kommentar
Æsj, må kjøpe gave til damen jeg og nå :wallbash:

Skal bruke 500-700 kroner hadde hun bestemt.. noen som har noen ideer?

man finner mye fint for 500-700kr...

skulle også ønske at jeg hadde en kjæreste å gi julegave til.. men blir no ennda ett år utn d =/

men,men...

 

uansett om hu sier en pris så kan du gå høyere om du vill ^^ så lenge du ikk tar veldig nær av at du får mindre verdt gave (på pappiret) enn henne....

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Æsj, må kjøpe gave til damen jeg og nå :wallbash:

Skal bruke 500-700 kroner hadde hun bestemt.. noen som har noen ideer?

Noe hun har snakket om tidligere at hun har lyst på/til, eller som du vet hun har lett etter kan være en god idé. (F.eks en spesiell bok/cd/dvd som ikke er i salg lenger, men som det er mulig å spore opp med litt tid og innsats.)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg å sliter med det samme, hun spurte meg hva jeg ønsket meg , jeg sa først gitar.

Hun spørte om det var nylon strenger eller stål, da tok jeg poenget at hun faktisk tenkte over å kjøpe en ny gitar til meg, så jeg trakk meg. Hun kan jo for flate ikke kjøpe en gitar til meg liksom, da får jeg neste dårlig samvittighet.

 

Jeg sa på nytt, joggebukse, billig, drit deilig å gå i, brukes ofte!

Men, hun vil ikke si hva hun ønsker seg, å jeg er jo ikke rik heller.

 

Noe tips? Ikke parfyme.

Lenke til kommentar
julegave til kjæresten er vanskelig.

personlig bruker jeg å ta med meg ei god venninne på byen. så hjelper hun meg å finne ei fin gave til kjæresten:)

 

Jeg ville ikke blitt særlig glad om typen min fikk hjelp fra en venninne med å velge ut gaven..

(men det ville jeg vel ikke fått greie på uansett)

Du jo spørre om hjelp men den siste spurten synes jeg du burde ta alene..

 

Jeg er også enig med at julegaver ikke skal være for personlige.. Men det det skal være noe med

omtanke som du vet akkurat passer til hun.. Ikke bare noe random en hvemsomhelstjente kunne fått..

Lenke til kommentar

Det er veldig mange som sliter med gave til partneren sin.. Inkludert meg..

 

Et smart tips er å snappe opp noe så straks hun/han forteller noe han/hun trenger eller har lyst på gjennom

hele året.. Så blir det enkelt når julen kommer..

Men er lett å si sånt i siste liten da

 

Lykke til..

Lenke til kommentar
Må kjøpe gave til damen jeg og nå :wallbash:

Skal bruke 500-700 kroner hadde vi bestemt.. noen som har noen ideer?

 

 

Ehm....... Var vel mer noe vi ble enige om var det ikke?? =(

Jo det var vel det :p Faen, ingen flere tips her nå som hun leser denne tråden folkens! Hehe..

 

Nei men jeg finner nok noe.. summen vi har valgt er grei den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...