Gå til innhold

Julegave til kjæresten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra gave kan f. eks være fotoalbum, det trenger ikke koste en milliard. Så kjøper man i tillegg et engangskamera som man kun skal ta bilder med når man er sammen (den som gir gaven betaler for fremkalling av filmen). Det blir kanskje ikke verdens peneste bilder, men det er en koselig gave og man kan ha det mye morsomt med et engangskamera :) Noen av bildene blir kanskje bra nok til å sette i albumet også.

 

Gavekort på "deg selv." F. eks en massasje, kile på ryggen (ting kjæresten liker). Dette er vel kanskje mer aktuelt for de veldig fattige der ute som virkelig ikke har sjans til å få tak i noe annet :p

 

Mange har en spesiell interesse, f. eks hester/bilen sin/scrapbooking/korps/you name it. Det finnes jo netshops og butikker som har nesten ALT, og etter min erfaring er gavekort eller en gave rettet mot en spesiell interesse populært. Går jo an å kjøpe noe for å se om det blir vel mottatt, rundt jul har man jo byttegaranti på nesten alt uansett :)

Ring er kanskje mange litt kritisk til å gi, men det er en veldig hyggelig gave å få.

 

Meeh.. gaver er vanskelig!

Lenke til kommentar

Pfffth, dra en klassiker med en liten vri.

 

 

Kjøp noen par filmer i en sjanger hun liker.

 

skriv så på et ark "Disse skal vi se sammen, senere :D" eller noe annet originalt.

 

og så pakker du det inn og sender det til henne med noe godteri også.

 

DAMN, er jeg god eller hva?!

 

 

for all del, ikke send bilde av penis eller lignende sammen med filmene, med originalt mener jeg "akseptabelt" :D

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar
Tipper det vil funke ganske bra. Kanskje litt vanskelig for deg siden du "kun" er 15 år, både økonomisk og av andre grunner....

En sydentur hadde vært tingen. Nå er ikke jeg 15, men 18. Men er vel egentlig litt for tidlig og dyrt med en slik gave. Det blir spennende å se hva jeg finner på... :p

Gavekort på seg selv er en god ide, morsomt og kreativt. Kanskje det kan gis i tillegg til noe annet.

Lenke til kommentar
Gavekort på seg selv er en god ide, morsomt og kreativt. Kanskje det kan gis i tillegg til noe annet.

 

Å hore seg ut mener du :D ?

 

Lol neida :D

 

men dette fungerer egentlig bare hvis du er jente da :D

 

for hvis du er gutt får du bare "lame" oppgaver som å f.eks. vaske huset (LAAAAAAAME) eller noe lignende :D

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...