Gå til innhold

PSP som fjernkontroll til PS3


Frakkas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Jeg har en del musikk på min PS3, som jeg gjerne vil kunne spille uten å slå på TV'et.

 

Om jeg kjøper en PSP, kan jeg da bruke den til å starte opp PS3 - velge musikk - og spille av musikken gjennom høytalerne som PS3 er koplet til?

 

 

Takker for svar.

 

 

Nei, ikke pr. dags dato, kanskje når 2.00 kommer, som er rett rundt hjørnet

Lenke til kommentar

Takker for svar.

 

Som jeg forstår det kan man ikke starte opp PS3 fra PSP.

 

Men om man slår PS3 på manuelt, kan man da bruke PSP til å velge og spille musikk gjennom høytalerne som er tilkoplet PS3?

 

- (Poenget er at jeg ikke ønsker å starte opp mitt TV når jeg bare skal høre musikk).

Endret av Frakkas
Lenke til kommentar

Takker for svar.

 

Som jeg forstår det kan man ikke starte opp PS3 fra PSP.

 

Men om man slår PS3 på manuelt, kan man da bruke PSP til å velge og spille musikk gjennom høytalerne som er tilkoplet PS3?

 

- (Poenget er at jeg ikke ønsker å starte opp mitt TV når jeg bare skal høre musikk).

Lenke til kommentar
Takker for svar.

 

Som jeg forstår det kan man ikke starte opp PS3 fra PSP.

 

Men om man slår PS3 på manuelt, kan man da bruke PSP til å velge og spille musikk gjennom høytalerne som er tilkoplet PS3?

 

- (Poenget er at jeg ikke ønsker å starte opp mitt TV når jeg bare skal høre musikk).

 

 

Nei, du må inn på en meny på PS3

 

Du kan vel alltids lære deg hvordan du gjør det i blinde / tv av

Lenke til kommentar

Det har nå kommet en offisiell pressemelding fra Sony angående firmware 2.0. Det skulle nå være mulig å bruke PSP til å slå på/av PS3.

 

Betyr dette at jeg kan spille musikk på PS3 (gjennom høytalere som er koplet til PS3) ved å bruke PSP som fjernkontroll - uten å slå på mitt TV?

 

Eller betyr det bare at man kan høre musikken gjennom PSP?

Lenke til kommentar
Det har nå kommet en offisiell pressemelding fra Sony angående firmware 2.0. Det skulle nå være mulig å bruke PSP til å slå på/av PS3.

 

Betyr dette at jeg kan spille musikk på PS3 (gjennom høytalere som er koplet til PS3) ved å bruke PSP som fjernkontroll - uten å slå på mitt TV?

 

Eller betyr det bare at man kan høre musikken gjennom PSP?

 

 

Tror du bare kan høre den gjennom PSP, når du bruker Remote Control til vanlig er det i hvertfall bare en sort skjerm på PS3

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Da er hvertfall 2.00 updaten tilgjengelig.

 

Fint!

 

Er det noen som har PSP og PS3 tilgjengelig som kan teste dette?

 

Altså - går det an å bruke PSP til å slå på PS3 - og deretter velge musikk og avspille musikken gjennom høytalerne tilsluttet PS3 - alt uten å måtte slå på TV-skjermen.

 

SONY har jo pushet PS3 som et "media-center", så det hadde vært veldig bra om det gikk an å bruke PSP som en fjernkontroll.

 

Takker på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...