Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det med runking og hygiene


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hva som er deres triks for å kunne runke om kvelden før du sover, men likevel ha det "reint" på rommet ditt? Tenker da på kjønnshår i senga, svette etter akten osv.. Blir jo litt skittent etter hvert og kanskje litt lukt, hvordan kan jeg "forbeholde" dette?

 

Er gutt og 14 år, hvis dere lurer... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal sies at trådstarter ikke nevnte sperm, så jeg vet ikke helt om han har det som problem.. Men er det, så er det bare å trykke på et rør som ligger i mellom skrotum(Pung) å anus.. Det kjennes ut som et rør.. Trykker man der under utløsning, vil spermet dra rett inn i urinrøret istedenfor, noe som kan være greit...

 

Eller så kan man bruke mitt triks, klemme rundt kuken når utløsningen kommer, så går mesteparten inn i urinrøret, men klemmer man ikke slik at det blir "tett", så kommer det i ei sinnsyk fart :p Men det skal sies at man blir litt våt etterhvert, så det kan være lurt å gå på do en tur etterpå..

 

Kjønnshår barberes/vokses bort, så slipper man kjønnshår i senga...

 

Svette.. Hmm, holde deg i form slik at du ikke blir svett, bli svæært opphisset før du begynner, slik at du knapt tar på den før det er en evt utblåsning (Som du kan fyre rett i urinen) :p

 

Good luck have fun... Soverommet mitt er bestandig reint ;)

 

Storedit på tekst.

Endret av Antarctica
Lenke til kommentar
Vil ikke barbere meg, er liksom 14 år! Trene er kanskje en god ide, tror nesten jeg må begynne med det uansett.. men takk for tips! :)

 

 

Anbefaler å barbere/vokse! jenter liker deT! FUCK hva gutta i klassen din sier! tar 3 år kanskje så forstår de hva du mener! jenter liker ikke køllehår! syns du fitte med hår er fristende? NOOOOO!

Lenke til kommentar
Anbefaler å barbere/vokse! jenter liker deT! FUCK hva gutta i klassen din sier! tar 3 år kanskje så forstår de hva du mener! jenter liker ikke køllehår! syns du fitte med hår er fristende? NOOOOO!

Stusse er nå alltid et alternativ, det er i mine øyne mest hygienisk, hårene har tross alt en funksjon. Du barberer liksom ikke armhulene bare fordi dama di liker deg hårløs.

Lenke til kommentar
Vil ikke barbere meg, er liksom 14 år! Trene er kanskje en god ide, tror nesten jeg må begynne med det uansett.. men takk for tips! :)

 

 

Anbefaler å barbere/vokse! jenter liker deT! FUCK hva gutta i klassen din sier! tar 3 år kanskje så forstår de hva du mener! jenter liker ikke køllehår! syns du fitte med hår er fristende? NOOOOO!

 

og da snakker du som gutt for alle jenter eller? :roll:

Lenke til kommentar

Om du tørker det med papir vil det ikke lukte, ikke til dgen etter i alle fall. Svette og kjønnshår i senga får du i løpet av natta uansett så det er det ikke så viktig å forsøke å forhindre. (om du er redd for hva mamma skal oppdage vil hun ikke oppdage dette heller). Det er også viktig å være flink til å skifte på senga, dersom du bedriver mye svettea ktiviteter i den bør det skiftes en gang i uka. (Om mamma skulle lure på hvorfor kan du bare si at du er så plagt med at du svetter så mye om natta i det siste, for det er et vanelig problem). Genereellt kan også noen gutter ha godt av å stusse hårene rundt penis om de har mye kjønnshår, men det er ikke nødvendig å barbare, og mange jenter foretrekker en gutt med hår på penis også. Jeg kunne ikke tenkt meg en uten.

 

Jeg tror heller ikke mamma vil reagere på om hun skulle oppdage at sønen onanerer, det er klart at du gjerne vil skjule det, men hun vet det om du skjuler det eller ikke også. Hun vil nok sette pris på å vite at du forsøker å være rein og hygienisk rundt dette og skifter mye på senga.

 

Som andre sier er dusjen også et bra sted, men man kan jo ikke dusje HVER gang man ønsker å onanere heller da;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...