Chriselv Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Vil bare legge til at du bør kjøpe denne ( i prisguide) PSUen istedet for 620w, den er både kraftigere og billigere. Komplett tar som kjent alvorlig overpris for 620w Corsair. Jeg kjøpte min på SHG for 950,- Må også legge til at det er en sabla god PSU.
Wooho Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 Da skal jel jeg bestille følgende komponenter. Noen synspunkter?
Megnus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg syntes raptor er unødvendig og lager bare masse bråk (min gjør hvertfall) Ikke velg GTS! Velg et GT eller to
Olanru Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Og forresten... Kjør XP fremfor Vista. Du får det du betaler for i XP, i Vista får du halvparten! Og hvis det er noen her som i det hele tatt har tenkt til å begynne å kverulere om at Vista er bedre enn xp på ytelse så værsegod!
Knopfix Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Jeg syntes raptor er unødvendig og lager bare masse bråk (min gjør hvertfall) Jeg har aldri angret på at jeg kjøpte Raptor men den er dyr.Ikke synes jeg den lager noe plagsom støy heller. Er du utålmodig og vil ha det lille ekstra så gå for Raptor.
Olanru Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 kjøp Crucial Ballistix på 2gb istedet. Bedre
mar Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Hva skal man med 8800GTS 320MB i SLI? 320MB er på vei til å bli forlite så jeg ser bare ikke poenget med å sette 2 slike kort i SLI. Edit: Har man et kort fra før kan det selvfølgelig vurderes, men å kjøpe 2 nye nå har jeg liten tro på. Endret 10. november 2007 av mar
CaZpeR Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Hva skal man med 8800GTS 320MB i SLI? 320MB er på vei til å bli forlite så jeg ser bare ikke poenget med å sette 2 slike kort i SLI. Edit: Har man et kort fra før kan det selvfølgelig vurderes, men å kjøpe 2 nye nå har jeg liten tro på. Hvorfor i det hele tatt ha GTS når GT yter bedre? Den slo jo tilogmed GTX i Quake Wars EDIT: Pluss at 8800GT er billigere. Endret 10. november 2007 av CaZpeR
Bentus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 (endret) Ville valgt dette hovedkortet=) http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333220 SPECS: -> http://www.nvidia.com/page/nforce_600i_tech_specs.html Gå for en quad ja, det er de som gjør susen i Crysis. Og Vista så du får oppleve directx 10, så forskjellen. Sinnsykt=) (EDIT) Et gtx til 3800 viss pengene strekker til. Eller så er 2stk gt i SLI også bra. Her kan du se på de forskjellige kortene: -> http://www.nvidia.com/page/geforce_8800.html Endret 10. november 2007 av Bentus
Nyttnavn2013 Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 *snip* Satse på at fullversjonen støtter SLI da jeg skal ha meg to stk 8800GT! Da skal jel jeg bestille følgende komponenter. Noen synspunkter? Du sa du skulle ha 2 8800GT i sli så kjøper du to 8800Gts? Anyways... Kjøp 8800GT, yter bedre, mindre lag mtp. fps, og den er billigere
Delish Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Legg det du kan av penger i skjermkort, det er der det merkes mest. Med 1920x1200 oppløsning uten AA og alt på high går crysis demoen ganske greit på mitt 8800gtx, på very high(vista 32bit) som crysis setter seg til selv om jeg klikker på optimal settings, så hakker det ganske mye. resten av hardwaren er P5K-VM, Q6600 og 2gb ram
Wooho Skrevet 10. november 2007 Forfatter Skrevet 10. november 2007 (endret) Ok , godfolket, takker for meget gode råd, med engang 8800Gt kortene blir tilgjengelige blir systemet bestilt Endret 10. november 2007 av Wooho
Megnus Skrevet 10. november 2007 Skrevet 10. november 2007 Og forresten...Kjør XP fremfor Vista. Du får det du betaler for i XP, i Vista får du halvparten! Og hvis det er noen her som i det hele tatt har tenkt til å begynne å kverulere om at Vista er bedre enn xp på ytelse så værsegod! Ser ikke noe som heldst poeng i å velge XP fremfor Vista. Å påstå at man får halparten av hva man betaler for i Vista blir for drøyt. Jeg kjører Vista 64-Bit og det er HELT stabilt og lynraskt.
mar Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Hva skal man med 8800GTS 320MB i SLI? 320MB er på vei til å bli forlite så jeg ser bare ikke poenget med å sette 2 slike kort i SLI. Edit: Har man et kort fra før kan det selvfølgelig vurderes, men å kjøpe 2 nye nå har jeg liten tro på. Hvorfor i det hele tatt ha GTS når GT yter bedre? Den slo jo tilogmed GTX i Quake Wars EDIT: Pluss at 8800GT er billigere. Helt enig. Har selv nettopp bestilt en pc med 8800GT. Det jeg mente var vel mer at SLI først gir noen gevinst i høye oppløsninger og da er ofte 320MB forlite. Dersom man bare skal spille er nok er Core2 Duo på 3Ghz bedre enn en Core 2 Quad på 2.4GHz, og slik vil det nok være en god stund fremover. Kanskje så lenge at selv Quad prosessoren er utdatert før man får utnyttet den. Selv har jeg gått for en Q6600, men det har mer med min egen flertrådsprogrammering å gjøre enn ytelsen i diverse spill og programmer. Endret 11. november 2007 av mar
Vaskebalje Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Med mitt GTS640MB, og min E6420 CPU, så greier jeg det akkurat på Ultra High uten anti-alising på, med en hardcore clock. Så vil absolutt gjøre som de andre sier; Kjøpe 2 8800 GT
Megnus Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Med mitt GTS640MB, og min E6420 CPU, så greier jeg det akkurat på Ultra High uten anti-alising på, med en hardcore clock.Så vil absolutt gjøre som de andre sier; Kjøpe 2 8800 GT hva er gjennomsnitts FPS'en din da?
Wooho Skrevet 11. november 2007 Forfatter Skrevet 11. november 2007 Da er systemet bestilt. Gikk for 1stk 8800GT, en til blir kjøpt ved neste lønning i desember.
rvenes Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Og forresten...Kjør XP fremfor Vista. Du får det du betaler for i XP, i Vista får du halvparten! Og hvis det er noen her som i det hele tatt har tenkt til å begynne å kverulere om at Vista er bedre enn xp på ytelse så værsegod! Øh! Kjøper deg ikkje feit gamingrigg med dx10 skjermkort og køyrer XP. Trur du får ta å lese noken tester rundt omrking på nettet. Vista og XP yter ca likt i dag, nå når driverene tar form. Mange luringer her inne på forumet.
Nizzen Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Og forresten...Kjør XP fremfor Vista. Du får det du betaler for i XP, i Vista får du halvparten! Og hvis det er noen her som i det hele tatt har tenkt til å begynne å kverulere om at Vista er bedre enn xp på ytelse så værsegod! Øh! Kjøper deg ikkje feit gamingrigg med dx10 skjermkort og køyrer XP. Trur du får ta å lese noken tester rundt omrking på nettet. Vista og XP yter ca likt i dag, nå når driverene tar form. Mange luringer her inne på forumet. Ja helt enig! Driverene til Vista er veldig gode, og yter helt likt med gamle XP! Jeg kommer ikkje til å gå tilbake til xp Som bonus ved å bruke Vista, så får man et bedre OS og dx 10 og etterhvert dx10.1 and so on
Phinex Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 (endret) Til trådstarter, Hvorfor q6600 når den føles "gammel" allerede i januar ? Kanskje en ide å vente på 45nm ?eller hva sier dere andre ? en kompis av meg ga samme problemstilling til meg med dårlig grafikk i spill på noenlunde samme oppsett som deg. Vi bestilte dette oppsettet til han . med dårlig cpu, nettopp fordi vi ønsket å vente til 45nm fra intel kommer inn. Endret 11. november 2007 av Phinex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå