Kris Skrevet 24. september 2009 Rapporter Del Skrevet 24. september 2009 Er det noen som har bestilt på VGP i det siste? Savner å kjøpe billige spill der Blir spillene fortsatt stoppet? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Har både kjøpt spill og håndkontroll for PS3 der i det siste og begge to kom rimelig kjapt på 5 dager. Kommer vel an på produkt og pris på hva som blir stoppet. Hvis du gir dem konkret beskjed sammen med ordren, sender de slik at produktet ikke blir stoppet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Setter dem fremdeles lavere pris på pakker? Tror eg skal forhondsbestille God of War Collection til PS3 som kommer i desember. Den er jo ikkje annonsert til europa enda. Lenke til kommentar
Makk2 Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 Videogameplus imponerer nok engang. God of War samlepakken min ble sendt Tirdag og kom fram idag, uten toll som vanlig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2009 Rapporter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Oi, det var raskt! Hadde vert digg om mitt låg i postkassen i dag og! Ble sendt samme dag som ditt. Endret 20. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Setter dem fremdeles lavere pris på pakker?Tror eg skal forhondsbestille God of War Collection til PS3 som kommer i desember. Den er jo ikkje annonsert til europa enda. Jepp, jeg fikk Demon's Souls i dag (bestilt 18/11) og det hadde $25.00 pricetag på seg. Jeg fikk også Tekken 5: DR (PSP) som hadde $20.00 pricetag. Prisen fra websiden var hhv. $69.99 og $29.99. Red.: Jeg har hatt SKIKKELIG angst de siste dagene (leste kun de første sidene av tråden, så de siste etter jeg hadde bestilt og den var sendt) for at pakken skulle bli stoppet, men det ble den heldigvis ikke og nå er jeg happy bunneh! Endret 24. november 2009 av PSV Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Fikk God Of War pakken derfra i går, dem hadde satt ned prisen på pakken til 20$. gjikk vist helt fint igjennom tollen og Endret 24. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Setter de lav pris automatisk, eller må man be om det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Eg sendte dem en mail og spurte først, for og være sikker. Men tror faktisk dem gjør det automatisk. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Mine fikk automatisk iallefall. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Altså, denne butikken er helt elsk. Brütal Legend, Grand Theft Auto IV & Metal Gear Solid 4 i dag. Alle merket med $20 selvfølgelig, automatisk. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Har selv handlet fra Videogamesplus.ca (Kjøpte Silent hill: Homecoming siden den var utsatt i europa), og har bare gode ting å si. Kort leveringstid, de markerte pakken med "Toy repair 4$", så den gikk rett gjennom tollen. Det var billig, betalte rundt 200kr for et splitter nytt spill, uten frakt. Når det kom i Norge, var prisen på 599kr. Beste nettbutikken noensinne. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 Bestilte meg PS3, 2 kontrollere, 4 spill der for 1,5 år siden, uten toll, moms og hele pakken Har ikke turt etter tollvesenet har blitt nazi på pakkene deres. Men kan se ut som det glipper gjennom en del igjen nå? Selv om man alltids kan få krav om moms/toll i etterkant. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2010 bestilte nylig God Of War collection, stod at den var sendt for 2 dager siden, når kan jeg forvente å få pakken? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2010 bestilte nylig God Of War collection, stod at den var sendt for 2 dager siden, når kan jeg forvente å få pakken? Ivertfall innen en uke så lenge den ikke blir stoppet i tollen Har bestil der 4 ganger, har aldri tatt mer enn maks 4 dager Lenke til kommentar
xelp Skrevet 10. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2014 Bumper denne tråden etter 4 år.. Fortsatt noen som bestiller herifra, merker de fortsatt pakkene med 20$? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå