Jump to content
Sign in to follow this  
mcgroven

Gratis Live på 360 (X360)

Recommended Posts

I slutten av november kan alle som eier en Xbox 360 slå ut håret på Live – helt gratis.

[url="http://gamer.no/nyhet/xbox_360/gratis_live_paa_360/45073"]Les mer[/url]

mm, der har faktisk PS3 en fordel, hvor Internet og PS-Store er gratis, samt multiplayer også er gratis.

Eneste som jeg tror kan koste saker er vel Home til PS3.

Annonse
[quote name='mcgroven' post='9856481' date='06/11-2007 : 13:46']I slutten av november kan alle som eier en Xbox 360 slå ut håret på Live – helt gratis.

[url="http://gamer.no/nyhet/xbox_360/gratis_live_paa_360/45073"]Les mer[/url][/quote]
Kult, da skal det spilles :thumbup: Edited by OleSander

Nå er jo ikke xbox live gold membership veldig dyrt da. Jeg legger ikke merke til det i lommeboka mi i alle fall, og den er ikke ganske stor :p

[quote name='Fritz0r' post='9856537' date='06/11-2007 : 13:53']mm, der har faktisk PS3 en fordel, hvor Internet og PS-Store er gratis, samt multiplayer også er gratis.

Eneste som jeg tror kan koste saker er vel Home til PS3.[/quote]

Helt enig. Har en PS3 selv og det skulle bare mangle at sånt skulle være gratis ;P

Men skulle ikke Home være gratis i tillegg da?

[quote name='dannad' post='9856585' date='06/11-2007 : 13:59'][quote name='Fritz0r' post='9856537' date='06/11-2007 : 13:53']mm, der har faktisk PS3 en fordel, hvor Internet og PS-Store er gratis, samt multiplayer også er gratis.

Eneste som jeg tror kan koste saker er vel Home til PS3.[/quote]

Helt enig. Har en PS3 selv og det skulle bare mangle at sånt skulle være gratis ;P

Men skulle ikke Home være gratis i tillegg da?
[/quote]

Tror selve Home er gratis, men det koster sikkert for inventar og slikt i din virtuelle bolig.

**note to self: les redigert post så du ikke drar med "spam" fra andre tråder...
spam, spam, spam, spam. Edited by Fritz0r

hehe så bra for dem som ikke har live fra før da :) har allerde 12mnd abbo jeg :p selv om jeg ikke har spilt på 360 en gooood stund :p skulle gått ann og tatt "pause" på live når man ikke bruker 360'n :\

ey... var bare 3 dager :S
Slå ut håre du liksom :p
faan blir dyrt for meg da :p hehe.. for 3 dager gratis xbox live så må jeg først kjøpe konsollen :p

Xbox live er så utrolig bra saker fordi det nettop koster penger.

Ps3 online er ikke i nærheten når det gjelder kvalitet.
Det vet du sikkert helt inne i deg.