Gå til innhold

Halo: undlings (den du liker best) multiplayer bane og den beste gametypen til den banen


Morten_H

Anbefalte innlegg

kva er ditt yndlings level og kva gametype like du på den banen?

(og JA! du kan få lov å nevne fleire om du ikkje klarer å bestemme deg :thumbup: )

 

min må vere ninjanaut på the pit (fordi eg alltid vinner) og vanlig slayer på valhalla fordi den er stor (valhalla alså) og den har warhoug :new_woot: (ja. eg synas den bilen er konge :cool: )!

post-130937-1194281880_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Infection modes lagd i forge på sandtrap!

*Sukk* Hvorfor?!

 

Enig med E-wok.

 

Utrolig morsomt når zombiene er raske, samt at de tåler mye og det er 2-3 folk igjen som gjør alt de kan for å holde zombiene borte!

 

er MØKK lei av zombi spillt det over 80++ ganger uff

 

Det som er konge er:

 

Guardien - Lonewolf

Valhalla - Shotty Sniping :love:

Lenke til kommentar

Spiller mest slayer i match making.

 

I Lone Wolf er nok Snowbound favoritten, spesielt siden nesten ingen andre tar sticky-granatene. Eller har oppdaget at plasma rifle + beat down er bedre enn det meste up close. Men spillemåte kan etterhvert bli litt ensformig på det brettet.

 

I team slayer liker jeg The Pit best. Mange måter å spille det brettet på.

Lenke til kommentar
Spiller mest slayer i match making.

 

I Lone Wolf er nok Snowbound favoritten, spesielt siden nesten ingen andre tar sticky-granatene. Eller har oppdaget at plasma rifle + beat down er bedre enn det meste up close. Men spillemåte kan etterhvert bli litt ensformig på det brettet.

 

I team slayer liker jeg The Pit best. Mange måter å spille det brettet på.

 

enige der! :thumbup:

 

the pit passe vel til alle modsa, selv om eg ikkje har spilt det på assault og terretories (har derre?).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...