TheScorp Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg skjemmes litt... Etter å ha testet COD 4 på xbox, endte jeg med å kjøpe det på PC Så blir ikke noe fragging av Lakus i dette ihvertfall. Synes spillet gikk mye tregere på 360en enn på PC-en. Oh well.
Dr.Peedee Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ferdig med singelplayer akkurat nå, så hele rulleteksten... og fikk en overraskelse til slutt etter den var ferdig.. Usikker om det er bare ved å fullføre spillet og se hele rulleteksten ferdig som gir "dette". Men kult var det...' Ja, jeg fikk også den epilogen etter rulleteksten, jeg skulle til å skru av boksen og plutselig var det ett lite oppdrag til der, moro! Dette er definitift årets spill for min del! SP delen var akuratt lang nok og var utrolig intens fra begynnelse til slutt. "Tchernobyl" brettet hadde en utrolig stemmning over seg, lyden av barnelatter gjemmt i musikken mens du går gjennom den forlatte skolen fikk det til å gå frysninger nedover ryggen min! MP delen er i seg selv verdt pengene jeg betalte for dette fantastiske spillet, det blir mye moro på live fremover! Hehe. Den epilogen ligger på "chapter select" og. Du trenger ikke se hele creditsen. Ok! Det visste jeg ikke. Jeg bare skvatt så jævlig da rulleteksten var slutt - og så startet det.
boffeeen Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Jeg skjemmes litt... Etter å ha testet COD 4 på xbox, endte jeg med å kjøpe det på PC Så blir ikke noe fragging av Lakus i dette ihvertfall. Synes spillet gikk mye tregere på 360en enn på PC-en. Oh well. Noob?
Lakus Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Etter å ha testet COD 4 på xbox, endte jeg med å kjøpe det på PC Så blir ikke noe fragging av Lakus i dette ihvertfall. Synes spillet gikk mye tregere på 360en enn på PC-en. Oh well.NOO!! Du har og kjempe på Xbox Live!!
LordShaft Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Eddijojo har det klikket fullstendig for deg? Er jo katastrofe at du ikke har makket deg til å få dette på boxa! er jo på live det skjer. Jeg er forsåvidt med på en del kamper i kveld! Sign me up mate
Tøffli Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Nooo! Hva tenkte du EddiJoJo? Jaja, får satse på at det blir gaming i kveld!
phewBAR Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Helvetes forbannade møkka spill, jævla dritt! Er på det helvetes 'paris hjulet' brettet hvor det er en billion soldater å jeg å en annen sniper som skal vente på ett jævla dritt helikopter som garantert ikke flyr men blir dratt av 2 slitne sauer. Og når den møkka endelig kommer fram må jeg hente den soppen av en sniper, men det må man jo gjøre før helikoptere går tom for bensin!?!?! Hørt no så jævlig tåpelig.. kan jo faen meg ikke vente i 1 min engang! Nei, nå skal jeg kaste den jævla dvd plata ut av vinduet, håper jeg treffer nabo kjærringa i huet!
Alex ws Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Helt enig. Alle spill med middels høy vanskelighetsgrad er noe piss. Faen heller.
LordShaft Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Helvetes forbannade møkka spill, jævla dritt! Er på det helvetes 'paris hjulet' brettet hvor det er en billion soldater å jeg å en annen sniper som skal vente på ett jævla dritt helikopter som garantert ikke flyr men blir dratt av 2 slitne sauer. Og når den møkka endelig kommer fram må jeg hente den soppen av en sniper, men det må man jo gjøre før helikoptere går tom for bensin!?!?! Hørt no så jævlig tåpelig.. kan jo faen meg ikke vente i 1 min engang! Nei, nå skal jeg kaste den jævla dvd plata ut av vinduet, håper jeg treffer nabo kjærringa i huet! Hhaha sliter også med dette stedet på Veteran! Måtte bare gi meg på det før jeg ble sinnsyk! Har prøvd alt, men når jeg skal til å bære ut soldaten blir jeg tatt hver forbanna gang!1
downsattack Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 (endret) Helvetes forbannade møkka spill, jævla dritt! Er på det helvetes 'paris hjulet' brettet hvor det er en billion soldater å jeg å en annen sniper som skal vente på ett jævla dritt helikopter som garantert ikke flyr men blir dratt av 2 slitne sauer. Og når den møkka endelig kommer fram må jeg hente den soppen av en sniper, men det må man jo gjøre før helikoptere går tom for bensin!?!?! Hørt no så jævlig tåpelig.. kan jo faen meg ikke vente i 1 min engang! Nei, nå skal jeg kaste den jævla dvd plata ut av vinduet, håper jeg treffer nabo kjærringa i huet! Hhaha sliter også med dette stedet på Veteran! Måtte bare gi meg på det før jeg ble sinnsyk! Har prøvd alt, men når jeg skal til å bære ut soldaten blir jeg tatt hver forbanna gang!1 Ved siden av pariserhjulet er det en liten bod der dere får bra dekning og kan skyte. Blir det SYKT vanskelig kan dere ta feige måten og bare legge dere ned i denne boden til helikopteret, så klarer dere det nok;) Endret 12. november 2007 av downsattack
phewBAR Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 Ved siden av pariserhjulet er det en liten bod der dere får bra dekning og kan skyte.Blir det SYKT vanskelig kan dere ta feige måten og bare legge dere ned i denne boden til helikopteret, så klarer dere det nok;) Prøvde det også, men disse jævlene har vel kastet stein å dritt siden før de kunne gå for de hadde null problemer med å kaste en 2-3 inn der hvor jeg lå. Uansett, gikk en tur med hunden, kom inn, å klarte det til slutt! Gikk helt til høyre.. bak disse radio styrte bilene eller hva det er for no.. gjemte meg bak en buske. Nå er jeg ett annet sted hvor jeg skal ned en bakke på 2 minutter og det er en 3-400.000 andre som skal opp å skyte meg Jippi!
runeMa Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Dette er bare helt konge!! Får vel komme meg på live og snipe LordShaft vel...
neoman Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nå har jeg endelig runda det på veteran, og nå blir det live spilling single playeren var bare utrolig bra, Nest beste single player fpsen jeg noen gang har opplevd etter halo 3.
TheScorp Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Eddijojo har det klikket fullstendig for deg? Er jo katastrofe at du ikke har makket deg til å få dette på boxa! er jo på live det skjer. Jeg er forsåvidt med på en del kamper i kveld! Sign me up mate Ja Det er bedre på PC synes jeg... Og det er ikke ment som å fyre opp under noen her. Fikk prøvd det noen timer på brutterns 360, og gameplayet er rett og slett tregere generelt. Sorry, men dette tror jeg rett og slett jeg skipper på 360en. :/
superted81 Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nå har jeg endelig runda det på veteran, og nå blir det live spilling single playeren var bare utrolig bra, Nest beste single player fpsen jeg noen gang har opplevd etter halo 3. Har det vært noen andre etter H3 da?
Mala Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Nei men det har vel vert plenty med FPS opplevelser før Halo 3
espinos Skrevet 13. november 2007 Skrevet 13. november 2007 Er det noen andre som sliter med å komme innpå MP delen?! blir kastet ut med en gang, og det tar år før noen kommer inn når jeg er host.. og når de først kommer fryser det i noen sek, så er alle ute igjen!:@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå