Gå til innhold

Gears Of War Pc tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg gleder meg mest til de ekstra kapitlene, det ble i korteste laget på 360.

Hvor mange ekstra kapitler er det snakk om?

Ekstramaterialet i PC-versjonen tilsvarer bare en ekstra time med spilling.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grafikken er svært imponerende, nekter å tro at den er noe dårligere enn på 360 versjonen, heller bedre da -uten å ha prøvd 360 versjonen.

Som andre sier kjører den på unreal 3 motoren, og ytelsen du får der tilsvarer vel det samme i gears of war.

Selv har jeg c2d e6600 oc`a til 3.4ghz, 8800gtx 650/2100, 2gb 6400minne, raptor hdd.. og jeg kjører med alt på maks (inkl. aa/af) på 1280x1024(skjermen støtter ikke mer :p) og det hakker aldri. Går heeelt smuut ;)

Skrevet
Alright! Da blir det alt på High i 1680*1050 med 2xaa og 4xaf med 50-60fps hvis det blir mye det samme som ut3! :w00t:

Jeg har en fin maskin, 3gb ram 8800gts E6600 core 2 duo osv.

Gears tar mye mer makt fra maskina di om du kjører det på maks enn det UT3 Beta demoen gjør.

Alt går med over 60FPS i gjennomsnitt her men jeg får screen tearing og fps drops innimellom uansett om vsync er på eller av.

Dette skjedde ikke i UT3.

Dog føler jeg bare att GOW er litt ustabilt på grafikk siden, alt er egentlig helt topp i utseende og flyt, men det sliter seg ned i 30Fps sånn plutselig i 1 sekund og så er det tilbake igjen.

Ikke att det er noen krise.

Fikk testa litt av de nye MP mapsa istad med 2 spillanmeldere fra svergie, Nye mapsa er dritfine.

Skrevet (endret)

Alle snakker om hvor sykt bra GoW graffikken er, men hvis den ikke er no bedre en ut3, er ikke graffikken "sykt" bra, synes no jeg..kanskje litt skeptisk siden jeg har prøvd Crysis for mye :p

Endret av MrLG
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet
Haha, Gears of War ser helt forferdelig ut i forhold til Crysis, etter min mening. Meshdetaljene kunne de jobbet MYE mer med.

"Haha"?

Glem ikke hvor gammelt det spillet faktisk er, og det er veldig fin og stemningsfull grafikk i gears på 360 :]

For å ikke nevne at crysis faktisk krever at du investerer en god slant på en pc som kanskje ikke er så dårlig fra før av ;D

Dette er da min mening, men denne tråden handler faktisk om gears of war, og ikke hvordan det er i forhold til andre spill.

Skrevet
Haha, Gears of War ser helt forferdelig ut i forhold til Crysis, etter min mening. Meshdetaljene kunne de jobbet MYE mer med.

Dummeste jeg har hørt. Meshene i Gears er sinnsykt godt arbeidet med og har enorme mengder detaljer. Problemet oppstår ofte når de skal konvertere dette til kjørbar grafikk. Altså må de lage en lavoppløslig modell som de sammenligner med den høyoppløslige. Så lagres forskjellen i et bumpmap. Det er da altså i realiteten dette bumpmappet som kan få grafikken til å se dårligere ut. Og ofte kan det være på grunn av for lav oppløsning på disse bildene.

Skrevet

Pc versionen av gears ser fantastisk ut.

Og puhlease, gears of war banker Crysis på design any day!

Crysis kan ha så detaljerte gresstrå det bare vil.

Skrevet

Det lille jeg har sett av Gears of War på 360 er jo så stemningsfullt, grimt og samtidig nydelig at jeg gleder meg. Alle vet jo at Crysis ser bra ut, ingen vits i å diskutere det i enhver tråd.

Skrevet

Gikk glipp av dette spillet siden jeg ikke har X360, men nå når det kommer til pc så skal det definitivt skaffes. Hvor lang spilletide er det i pc versjonen?

Skrevet
ingen som har lyst til å poste noen screens?

Jeg prøvde å ta noen screens nå, men alt jeg får når jeg paster det i paint er et helt svart bilde.. merkelig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...