Gå til innhold

Gears Of War Pc tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg kjøpte gears of war til pc i dag, og det var jo litt artig med tanke på at det ikke gis ut før fredag neste uke..

Spaceworld på Ski Storsenter som selger det.

Tror Komplett.no også har levert ut til kunder..

Det jeg lurte på var om noen andre der ute også hadde fått tak i det, og om de har lyst til å spille online.

Isåfall send meg gjerne en pm eller svar her :)

Endret av Solid2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hakke spilt spillet på 360, har egentlig ikke lest så mye om det heller, men visste jo at det var et møkkabra spill til 360 og at det har vunnet noen rewards..

Hakke fått spilt så mye i dag, fredagskvelden vøtt, men jeg syns det er jævli fett.

Multiplayer har jeg ikke prøvd for det er jo ingen andre som har spillet! :p

Jeg ga vel 499 eller noe for spillet, standar pris på spaceworld.

For alle som vurderer spillet sier jeg bare en ting, løp å kjøp!

Skrevet (endret)

Kan vel egentlig ikke tro og håpe at pc versjonen vil bli mindre bra enn 360 versjonen men, men man vet jo aldri.. gleder meg :)

Endret av MrLG
Skrevet
Jeg gleder meg mest til de ekstra kapitlene, det ble i korteste laget på 360.

Hvor mange ekstra kapitler er det snakk om?

Skrevet

Det var vel 3 kapitler i 360 versjonen? Det er 5 i pc versjonen hvertfall.

Alt ekstra som har kommet til 360 versjonen er i pc versjonen, pluss 1 ny multiplayer modus, og 3 nye multiplayer maps eller noe..

pluss at unreal editoren følger med så man kan lage egne maps og spella på.

Skrevet

Jeg har hatt det ett par dager.

Litt mer snasent enn 360 versionen, men det er jo fortsatt samme spill.

Btw.

Det er 5 kapitler i 360 versionen og i vært kapittel er det så og så mange Acts.

Det er da 5nye acts i pc versionen.

Trådstarter: Add st hazen så skal du bli eid opp og ned.

Skrevet

kaptiler eller acts, jeg mente 5 nye "ting" i singleplayern da :p

Hakke prøvd 360 versjonen som sagt, men jeg synes PC versjonen er helt konge.

Adder deg litt senere, men tviler ikke på at du eier meg! har bare spilt gjennom første act, så jeg er rimelig newb ;)

Skrevet

dette skal skaffes til veie når økonomien er på plass :D

har ikke spilt 360 versjonen, men ser veldig kult ut!

å sloss mot den brumaken ser jo fett ut! :)

Skrevet

Hvor bra vil jeg kjøre det med denne PC-en:Multicom IFL90+|T7300 2Ghz|Nvida 8600gt 512mb| 2gb ram|120 gb 5200rpm hdd| 15,4" Widescreen WXGA+ 1440x900| Razer diamondback| Steelpad Qck| Sennheizer hd215|?

Skrevet (endret)
Hvor bra vil jeg kjøre det med denne PC-en:Multicom IFL90+|T7300 2Ghz|Nvida 8600gt 512mb| 2gb ram|120 gb 5200rpm hdd| 15,4" Widescreen WXGA+ 1440x900| Razer diamondback| Steelpad Qck| Sennheizer hd215|?

tror nok det vil gå ganske plettfritt med tanke på at det er samme motoren som kjører unreal tournament 3 (unreal engine 3)...

bare test ut3 demoen og se hvordan den funker, da vil du nok finne ut hvordan gow vil funke....kan ikke tenke meg at det kan være andre systemkrav på gears enn unreal...:)

Endret av engjac
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...