Gå til innhold

Høst og minusgrader betyr fine is-skulpturer


rogerjo

Anbefalte innlegg

Omsider ble det kuldegrader i mitt nærmiljø, og med åpne vann og iskald kuling blir det fort kreert isskulpturer i vannkanten.

Disse is-monstrene synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. Jeg tenker på å bruke bildet i en fotokonkurranse med høstlig tema (mørketid). Vil bildet duge-eller?

 

Hilsen Roger

post-54379-1194130133_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Omsider ble det kuldegrader i mitt nærmiljø, og med åpne vann og iskald kuling blir det fort kreert isskulpturer i vannkanten.

Disse is-monstrene synes jeg fortjener litt oppmerksomhet. Jeg tenker på å bruke bildet i en fotokonkurranse med høstlig tema (mørketid). Vil bildet duge-eller?

 

Hilsen Roger

 

Det er potensiale i det bildet. Men det er mulig at du bør beskjære det litt - jeg synes det blir for mye elv på toppen og til høyre.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Takk for kommentarene.

Jeg har sett på forslaget om å klippe litt tettere rundt isskulpturene. Legger ved et forsøk.

Jeg synes kanskje ikke det ble noe bedre. Det kan skyldes at jeg så for meg disse "skulpturene" som sitter i vannkanten og venter på byttet. Da var det viktig å ha med litt vann i "bevegelsesretningen".

 

Roger

post-54379-1194163760_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...