Gå til innhold

Hvem heier du på i idol 2007?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heide på Isabella. Nå vet jeg ikke lenger :/

Jeg også. Isabella var både flink å synge og hadde en egen stil. En god kombo med andre ord. Nå er jeg slett ikke sikker. Kim Rune er svært flink, men blir på mange måter en ny Kurt. Glenn på sin side har en del tøffe låtvalg og synger ganske bra. Men han blir igjen litt for Kjartan.

 

Ellers har vi jo Linda som er pen og blond, men som tydeligvis liker å safe seg med å synge Topp 20-låter. Makan til kjedelige låtvalg hun bedriver. Bjørn er heller ikke en jeg kan heie på. Linnea har forsåvidt gjort noen modige låtvalg, hun har sin egen stil, men synger ikke helt så bra at det gjør noe. Though spiller hun piano så det er jo et pluss hos en pianist som meg. ^^

 

Men den jeg tror jeg heier mest på nå er faktisk Åste. Sabla flink til å synge, ikke så gale låtvalg, og en litt ny karakter i Idol. Så Åste eller Kim Rune er vel den jeg kommer til å heie på.

Lenke til kommentar
Heide på Isabella. Nå vet jeg ikke lenger :/

Jeg også. Isabella var både flink å synge og hadde en egen stil. En god kombo med andre ord. Nå er jeg slett ikke sikker. Kim Rune er svært flink, men blir på mange måter en ny Kurt. Glenn på sin side har en del tøffe låtvalg og synger ganske bra. Men han blir igjen litt for Kjartan.

 

Ellers har vi jo Linda som er pen og blond, men som tydeligvis liker å safe seg med å synge Topp 20-låter. Makan til kjedelige låtvalg hun bedriver. Bjørn er heller ikke en jeg kan heie på. Linnea har forsåvidt gjort noen modige låtvalg, hun har sin egen stil, men synger ikke helt så bra at det gjør noe. Though spiller hun piano så det er jo et pluss hos en pianist som meg. ^^

 

Men den jeg tror jeg heier mest på nå er faktisk Åste. Sabla flink til å synge, ikke så gale låtvalg, og en litt ny karakter i Idol. Så Åste eller Kim Rune er vel den jeg kommer til å heie på.

Glenn er ikke for Kjartan, de er helt ulik i både personlighet og sangstemme. Glenn vinner seff Idol i år

Lenke til kommentar
Linda, sidan eg ikkje er spesielt interessert i sangprestasjonane blir utsjånad hovudprioritet. :)

 

hehe :p Det var nok derfor aIdol-Tone kom så langt i Idol da hun var med. Men så viste deg seg at hun faktisk hadde stemme også. (Hun viste den ikke skikkelig før helt sent i konkurransen etter min mening)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...