Gå til innhold

Hva gjør CS til et bedre spill enn BF?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, alle vet jo at BF2 er bedre enn CS :p

BF2 Inf er hoy intensitet hele tiden, CS er mer sniking.

Følte det var mer omvendt da eg spillte BF2, lå oppe i en skråning og snipet folk. Syns cs har bedre recoil på våpen, finner det vanskelig å virkelig være god med vanlige våpen i BF2. Ja eg er noob i BF2 ;)

Cs er noe eg har spillt siden beta (det gjelder cs og css, spillte begge fra beta) og eg elsker det fremdeles :)

Skrevet
Ja, alle vet jo at BF2 er bedre enn CS :p

BF2 Inf er hoy intensitet hele tiden, CS er mer sniking.

Det spørs, det er rimelig intenst med deathmatch på cs da :p

Men kan ha noe med det at BF2 krever mye mye mere av PC-en enn cs gjør ;)

Skrevet

Spors vel egentlig hvilken class du spiller, og hvilken bane.

Scenario fra BF2:

Karkand Inf Only

loper inn til forste MEC base fra US start. Skyter et par -> dor, 2sec etterpa kommer medic og resser, du ma finne ut hvor de skyter fra na, skyter en og dor. osv osv

CS:

dd2

loper opp til A (?) over midt, haxxer litt. Venter og sikter mot tunnellen. du ser enn, skyter, treffer. De andre som var der gar ned midt. Du venter litt til, gar inn, gar ned midt, de har plantet bomben pa B. De ventet pa deg, du dode.

kjedelig :p

Skrevet
Spors vel egentlig hvilken class du spiller, og hvilken bane.

Scenario fra BF2:

Karkand Inf Only

loper inn til forste MEC base fra US start. Skyter et par -> dor, 2sec etterpa kommer medic og resser, du ma finne ut hvor de skyter fra na, skyter en og dor. osv osv

CS:

dd2

loper opp til A (?) over midt, haxxer litt. Venter og sikter mot tunnellen. du ser enn, skyter, treffer. De andre som var der gar ned midt. Du venter litt til, gar inn, gar ned midt, de har plantet bomben pa B. De ventet pa deg, du dode.

kjedelig :p

Du snakker om public tenker eg. Hva med pcw når 5 folk løper mot deg og du står der og må skyte ned alle. Er ikke alltid så mye venting. Har med spillestil å gjøre også ;)

Skrevet

Du kan ikke ta en "kjedelig" ting fra cs og en fra bf2 i høyt tempo og begrunne det. Se på hele spillet. Btw, sett noen aces eller frag videoer fra cs noen gang? Der er det skikkelig lavt tempo ja :roll:

Skrevet (endret)

begge deler.

Hva med pcw nar du er den eneste igjen, og ma plaffe ned de 16 andre? :p

--

Jeg har aldri skjont fragvideoer, de er enormt kule a se pa. Men jeg har bare klart de tingene et par ganger selv =/

Men sa var jeg ikke sa god da xD

Mye bedre i BF2. :D

Endret av Ståle
Skrevet
Spilles 5on5 i cs (s) og ja, morsomste som finnes er og clutshe 1on3,4,5. Hjertet banker fort da. :D

Ahh. Husker en gang på DD2, da var det 1on5 (jeg var den ene) og hadde BARE USP, det var ikke gunround men alike vell klarte jeg ACE med usp.. Skal sies at de var low da.... men morsomt likevell!

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

100% enig. Har spilt BF2 noen ganger.. Falt ikke helt i smak, for langt å gå osv.. Liker heller ikke at man kan fly...

Dårlig spørsmål, ifølge meg og detvarvondtdet.. :ermm:

Skrevet

Smaken er som baken, delt i to.

Blå eller grønn?

Eple eller pære?

Denne diskusjonen bidrar ikkje med stort og tråden stenges. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...