Gå til innhold

andre som på en måte gleder seg litt til MOH heroes 2


Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I følge Gamer.no kommer det 29 November, ikke at det plager meg noe særlig. Mass Effect og Galaxy kommer med hurtigtoget i full fart og jeg sliter med å komme gjennom Metroid Prime 3, på toppen av det hele innfører vi nytt datasystem på jobb så jeg har ca 0 fritid til å spille.

 

Tror jeg må klage litt på at det kommer for mange fristende titler i tiden som kommer, og så har man julegaver som må kjøpes, regninger som må betales og spill som må kjøpes. I disse dager må en gamer være en meget godt økonom og.

Lenke til kommentar

IGN er imponrt, og gir aner håp i horisonten;

 

http://wii.ign.com/articles/833/833766p1.html

"Overall though, there’s no denying the pure entertainment of Medal of Honor Heroes 2. The game controls amazingly well with IR, is customizable to a ridiculous degree, includes impressive 32-player online play that runs far better than EA’s other online efforts, and even includes some casual-friendly modes with Arcade mode. The game looks beautiful, runs in 16:9 and 480p, and sets the bar extremely high for other Wii FPS titles, as it equips players with the customization necessary to suit each player’s unique tastes. Wii isn’t just about being casual-friendly, and Heroes 2 gets that. With more complex controls built in to the system, hardcore gamers will need more options and customization to make use of the technology, and Heroes 2 puts players in charge of how they want to experience first-person action on Wii. Of course, for those looking for a more casual experience, arcade mode is there, as is the “easy mode only” lock-on cursor control for quick targeting.

 

We could go on for pages about the ups and downs of Heroes 2, but it isn’t necessary. What it comes down to is this: Great Wii games require a ton of passion and effort on the part of the developers. Rather than shoving something simple and thrown together onto a successful console, teams need to step up and put in the extra effort and fine-tuning that it takes to make something that really works on Wii. EA and Team Fusion were willing to go the extra mile on Nintendo’s console, and the end result is the best controlling shooter on the system, Prime 3 included. Medal of Honor Heroes 2 sets the bar for control, customization, and pure FPS gameplay on Wii - designers take note."

 

8,4

 

Dette her skal bestilles snarest likevel!

Endret av Mala
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk spillet ifra VGP i går :)

 

Fikk ikkje testet det så grundig, da dama ville spille Naruto på 360 :p Men første intrykket virket veldig godt ka kontrollene angår. Virker å vere bra gjennomtenkt. Men eg opplevde til tider at kontrollen klikket fullstedig vinkel,mistenker muligens at det hadde noe med plasseringen av sensorbaren og litt andre uheldig plassert ting på bordet forran meg :p Men skal sette meg nne å teste det i noen timer i dag.

Lenke til kommentar
Fikk spillet ifra VGP i går :)

 

Fikk ikkje testet det så grundig, da dama ville spille Naruto på 360 :p Men første intrykket virket veldig godt ka kontrollene angår. Virker å vere bra gjennomtenkt. Men eg opplevde til tider at kontrollen klikket fullstedig vinkel,mistenker muligens at det hadde noe med plasseringen av sensorbaren og litt andre uheldig plassert ting på bordet forran meg :p Men skal sette meg nne å teste det i noen timer i dag.

 

vgp ?

 

er spillet ute allerede ?

Lenke til kommentar

videogamesplus.ca :)

 

Spillet er vel satt til 29.november her på berget, men det er ute i statene. Noen goder må man unne seg når man sitter med chippet konsoll :p

 

Fikk testet det noen timer i går, og eg kan fastslå at kontrollene er deilige og presise. Det at kontrollen klikket vinkel for meg i starten kom av vegglampettene som henger på hver sin side av TV`en....

 

Det som kanskje ikkje virker heilt optimalt er måten man kan zoome inn og ut på. Alternativ gir deg muligheten til å kunne vri på wiimoten,venstre høgre for inn og ut. Alternativ 2 benytter seg av metoden man fannt i Red Steel, det at man dytter wiimoten frem og tilbake.

 

Er meget sugen på å få testet dette online..men det skjer jo ikkje før ihvertfall 2-3 uker.

Lenke til kommentar
videogamesplus.ca :)

 

Spillet er vel satt til 29.november her på berget, men det er ute i statene. Noen goder må man unne seg når man sitter med chippet konsoll :p

 

Fikk testet det noen timer i går, og eg kan fastslå at kontrollene er deilige og presise. Det at kontrollen klikket vinkel for meg i starten kom av vegglampettene som henger på hver sin side av TV`en....

 

Det som kanskje ikkje virker heilt optimalt er måten man kan zoome inn og ut på. Alternativ gir deg muligheten til å kunne vri på wiimoten,venstre høgre for inn og ut. Alternativ 2 benytter seg av metoden man fannt i Red Steel, det at man dytter wiimoten frem og tilbake.

 

Er meget sugen på å få testet dette online..men det skjer jo ikkje før ihvertfall 2-3 uker.

 

ahh, i see :p ja får håpe det ikke blir lengere enn den 29 ihvertfall, har savnet gode fps spill til wii

Endret av Krabba
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...