Gå til innhold

Timeshift slippes i dag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Det kom i posten heim til meg i går :D

Men fekk ikkje prøvd det so mykje. Men virker moro :D

"berre" 4 timar igjen til det er helg!

Skrevet

Blir vel til at jeg kjøper det etter å lest litt hva folk mener om spillet.

Her er noen jeg fant

This game is by far the best SP game I have ever played, and I can tell you that I have played allot of games in my time!

You have managed to take care of the details in the game in a way that I have never seen before..I am not talking about graphics details, but the details in the environment, the details behind every challenge, you have nailed it 100%

I have been playing the game for about 7 hours now, in these 7 hours I have not felt "oh no, not this again, it's the same as before" I really feel the story evolving and I feel a part of the story, so much that any other SP games with "campaigns becomes embarrassing

Usually I never play SP at all and usually go right at it with MP, but I have not even touched MP yet, I am pretty confident that MP will rule as well, and are looking forward to playing on line as soon as I have finished the campaign.

Im playing TS now 4 hours today. And i must say thanks for this great Singleplayer Game. Saber done a really good job. I hope they will support the Multiplayer. If we get a good Support for the Multiplayer, TimeShift can be a very popular Multiplayer Game.

The SP rules, I have not played any SP this fun in years, I hope the campaign aint to short because this game I want to enjoy for a long time
Skrevet
er det ikkje en demo av det? tror eg skal teste den først :)

Demoen har vært ute en stund. Synes den er helt grei.

Er alltid klar for et nytt FPS spill, men er usikker på denne her.

SP delen skal vist være bra.

Skrevet
Nah, å kjøpe noe annet FSP før Crysis er meiningsløst i min meining. ;)

QFT!

Prøvde den første Timeshift demoen i fjord og ting virket veldig uferdig. Da jeg prøvde den nye versonen så hadde jeg store forventninger men... Jeg kommer nok til å skaffe meg det men det er mest som en placeholder for Crysis :) , tenk om alle utviklere hadde lagt like mye i spillene sine som Crytek har vist til nå!

Skrevet

Kan ikke folk bare prøve å skjønne at Crysis bare er en fad, et lite blaff som kommer til å glemmes fort? Det er ikke så spesielt at det er verdt å huske, INGEN spesielle punkter. Det overgår ikke andre nye spill på annet enn grafikken som heller ikke er så FORFERDELIG mye bedre heller... Ja vel.

Skrevet
Kan ikke folk bare prøve å skjønne at Crysis bare er en fad, et lite blaff som kommer til å glemmes fort? Det er ikke så spesielt at det er verdt å huske, INGEN spesielle punkter. Det overgår ikke andre nye spill på annet enn grafikken som heller ikke er så FORFERDELIG mye bedre heller... Ja vel.

Synes gameplayet er ganske spesielt jeg. Har du prøvd demoen?

Gjest medlem-105082
Skrevet

Synes ikke Timeshift var noe jeg. Animasjonene er latterlige, det samme med voiceaktingen. Høres skikkelig amatøraktig ut.

Skrevet

Elsker demoen, det er et ganske enkelt spill, men det er så gøy å stoppe tiden, for så å eie alle på en gang :wee:. Har spilt demoen utrolig mange ganger. Grafikken er også helt syk så lenge du har god nok maskin.

Skrevet

Hei på dere.

Bra spill... Dere må bare kjøpe spillet.Koser meg i 2 dager. Hvis noen skulle trenge noe om spillet, gir meg beskjed. Er snart ferdig med spillet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...