Ihasabucket Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Okey skal snart kjøpe meg nytt gamecard, orker ikke å vente lenger, Fant ut at hvis jeg kjøper på nett'et, (i euro) sparer jeg rundt 49kr Men lurer på dette med scroll of resurection, funker det for meg? som allerede har innstalert tbc? Tenkte kunne få en kompis til å kaste dette på meg så betaler han meg litt sidne han får en gratis måned, et sprøsmål til, kan flere folk kaste scroll of ressurection på samme fyr? (meg)
SnusHanen Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Trodde du på det med Scroll Of Resurrection?.......
DirtyBit Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 hvem har ikke 105kr i månden a betaler 420 for min del ^^
PcT Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 hvem har ikke 105kr i månden a betaler 420 for min del ^^ 420 her og
John Keats Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Trodde du på det med Scroll Of Resurrection?....... Hva mener du?
XitereX Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 du kjøper det heller på en elektrokjede nær deg og får det enda billigere.. =)=)
Naranek Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 I euro? Har du funnet et sted som er billigere enn Play.com?
Ihasabucket Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 www.wow-europe.com på account managment, regna vist feil forrige gang da, men det er fortsatt billigere. i butikker nær meg (eb games, spaceworld) koster det 250 for 2 måneder mens jeg for 3 måneder for 280 på wow sine sider...
Naranek Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ok, men da får du ikke et gamecard som kan tastes inn. Fordelen med gc er at de kan gies til andre, og man kan være anonym.
Ihasabucket Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 kjøper ikke for andre enn meg selv være anonym?
World Of Warcraft Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Vitsen med å kjøpe game card på nettet når man kan kjøpe 1mnd på Blizzard sia istede? O,o
Dʋgɢtung Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Vitsen med å kjøpe game card på nettet når man kan kjøpe 1mnd på Blizzard sia istede? O,o Ikke alle har VISA-kort tenker jeg.
John Keats Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ok, men da får du ikke et gamecard som kan tastes inn. Fordelen med gc er at de kan gies til andre, og man kan være anonym. utdyp?
Naranek Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 utdyp? Blizzard og hvem det nå måtte være som kan få tilgang til kontoen kan ikke vite hvem jeg er. Jeg innser at folk flest ikke gjør noe av å legge igjen spor overalt, men jeg liker å unngå det.
GLN Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 utdyp? Blizzard og hvem det nå måtte være som kan få tilgang til kontoen kan ikke vite hvem jeg er. Jeg innser at folk flest ikke gjør noe av å legge igjen spor overalt, men jeg liker å unngå det. Egentlig litt smart tenkt. Vis noen hackere kommer seg inn i blizzard sitt system, så er mange millioner kontoer på villspor.
Walts Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 utdyp? Blizzard og hvem det nå måtte være som kan få tilgang til kontoen kan ikke vite hvem jeg er. Jeg innser at folk flest ikke gjør noe av å legge igjen spor overalt, men jeg liker å unngå det. Egentlig litt smart tenkt. Vis noen hackere kommer seg inn i blizzard sitt system, så er mange millioner kontoer på villspor. Tror nok den informasjonen er så godt kryptert/beskyttet at man kan slappe av å ikke være redd for slikt.
Lightningwolf Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 utdyp? Blizzard og hvem det nå måtte være som kan få tilgang til kontoen kan ikke vite hvem jeg er. Jeg innser at folk flest ikke gjør noe av å legge igjen spor overalt, men jeg liker å unngå det. Egentlig litt smart tenkt. Vis noen hackere kommer seg inn i blizzard sitt system, så er mange millioner kontoer på villspor. Hehe ja og hvis noen marsmenn bestemmer seg for og kaste en meteor på oss er mange milliarder mennesker i fare.... La oss ikke ta alle sorger på forskudd her. Tviler på at noe slikt skjer for og være ærlig.
War Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Etter jeg ble hacket så hadde jeg mye kontakt med blizzard, uansett hvordan man vender og snur på det så er det bare software som sjekker om du har dekkning på visaen og det er kun de 4 siste sifferene blizzard lagrer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå