Gå til innhold

Råd om hvor man bør gå for å reparere en mp3.


Anbefalte innlegg

Heisann

 

Jeg har en "mp4" som jeg har hatt i nå litt over 5 måneder. Mp4'en

 

Nå nylig var jeg ute en tur og klarta da å miste den ned 5 meter og i asfalten nedenfor :cry:

 

Jeg tenkte at NÅ var den i tusen knas og ødelagt! Men når jeg kom ned så fant jeg den til min store forbauselse den like hel, ja utvendig da..

 

Problemet ligger inni selfølgelig. Jeg åpna den litt, og det fint ut, men jeg har ingen peiling på slikt.

 

Problemet med hele greia er at det ikke kommer noe bilde, strømmen kommer og hele greia begynner å svive, men bildet kommer ikke( skjermen er helt fint, utvendig)

 

Jeg kjøpte denne varen på komplett.no, men er litt usikker hvor jeg burde levere den inn til reperasjon viss det er mulig.

 

Håper noen har erfaring eller noen råd om hvor jeg skal gå :)

 

 

Alle svar hjelper, takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkura tdet samme tenkte jeg på, det vil ikke være lønnsomt å reparere på slike ting. Må som oftest bytte ut hele innmaten, men hvis ikke de gjør det så blir verkstedregninga som oftest ganske for høy til at det lønner seg dessverre.

 

Det begynner å bli noen år siden det fortsatt var lønnsomt å sende elektronikk inn på verksted, i dag så er det like billig (om ikke billigere) å kjøpe nytt som oftest.

 

 

Men hvis du vil ha et prisoverslag så kan du jo sende mail til creative, eller butikken du kjøpte den/ andre forhandlere, og spørre dem om de kan sende den inn til prisvurdering for deg. Eller spørre de om et godkjent verksted hvor du selv kan spørre.

Lenke til kommentar

Hvis du har klart å åpne den anbefaler jeg deg å sjekke kabelen mellom skjermen og "hovedkortet". Se til at den sitter godt i i begge ender, særlig på kortet/"hovedkortet" siden det er der som regel den er forbundet via en kontaktordning. På skjermen er den som regel helt fastmontert. Det er ikke mye inni den som kan ødelegges av fall utenom skjermen hvis du ikke ser noe fysisk som du sier. Så jeg tipper det er en kabel eller to som har løsnet litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...