exmx Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Hei og hopp! Har nettopp kjøpt meg Macbook Pro å leiter etter noen spill jeg kan teste ut på den. Akkurat nå er World of Warcraft det eneste spillet jeg vet fungerer, men leiter etter noen singleplayer-spill med litt grafikk. Kan dere anbefale noen spill kanskje? Takk på forhånd. - exmx
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 COD (1 og 2) og C&C3 er vel de som er verdt å teste. har ikke testet de selv da jeg har de på pc. Selv kjører jeg kun WoW, Starcraft og Diablo 2 på min MacBook Pro. Har ikke lagt inn XP enda, da jeg venter til Leopard kommer i postkassa
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 (endret) ja, glemte selvfølgelig Warcraft 3 (jeg kan og anbefale noen snedige applikasjoner, hvis det er ønskelig ) Endret 31. oktober 2007 av zeox
exmx Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 COD (1 og 2) og C&C3 er vel de som er verdt å teste. har ikke testet de selv da jeg har de på pc. Selv kjører jeg kun WoW, Starcraft og Diablo 2 på min MacBook Pro. Har ikke lagt inn XP enda, da jeg venter til Leopard kommer i postkassa Du har bestilt leopard du også ja? Bestilte nettopp oppgraderingen for 69,-. Gleder meg. Menne jeg har C&C3 og CoD2 orginalt. Men disse står ingen ting om at de er mac kompitible. Må jeg kjøpe nye versjoner av spillene, eller er det bare til å innstallere disse også? Er veldig ny på mac her altså
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Du må dessverre punge ut penger på mac versjoner av de ja. Er vel få spill andre enn Blizzard sine titler som støtter begge to i samme boks, noe som er veldig synd.
exmx Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 Legg inn XP og du kan spille alt bah, har egentlig ikke lyst å "skittne" til macen da. men ser nok ut som jeg ikke har noe valg
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Det er vel egentlig den beste erfaringen ja. Mac er per dags dato ingen gaming maskin, sålenge du ikke har XP installert
exmx Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Skrevet 31. oktober 2007 ja, glemte selvfølgelig Warcraft 3 (jeg kan og anbefale noen snedige applikasjoner, hvis det er ønskelig ) gjerne det ^
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 ja, glemte selvfølgelig Warcraft 3 (jeg kan og anbefale noen snedige applikasjoner, hvis det er ønskelig ) gjerne det ^ Istedet for å poste det her sender jeg deg heller en PM, slik at vi holder oss på emnet
Tordenflesk Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Mac er per dags dato ingen gaming maskinIkke noe i veien med maskinen. Med mindre du har en gammel G4, har du en rimelig standard Intel C2D med en god mengde RAM og et OK skjermkort.
Runar Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har god erfaring med Age of Empires 3. Det funker helt utmerket (kommer i egen Mac versjon) og gir deg timer med god underholdning. Anbefales på det varmeste .
zeox Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Mac er per dags dato ingen gaming maskinIkke noe i veien med maskinen. Med mindre du har en gammel G4, har du en rimelig standard Intel C2D med en god mengde RAM og et OK skjermkort. Tenkte mer på slik PC-en kommer (med OS X, som det er få utviklere som støtter), og ikke selve innmaten.
Tordenflesk Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Tenkte mer på slik PC-en kommer (med OS X, som det er få utviklere som støtter), og ikke selve innmaten.Da bør du si OSX, ikke Mac. Rett skal være rett
Kallileo Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 På Apple Store finner du det meste av det som passer til Mac. Fant frem til: All software, Action games og Family games.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå