Gå til innhold

Denne mobilen har 59 taster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skrev ikke jeg: Har tidligere syntes Pantech har virket interessant, men syntes de strekker strikken langt med denne løsningen. Mangel på kreativitet eller for mye ?? Et troll har alltid flere enn ett hode ;)

Endret av Knocksock
Skrevet

Hmm, jeg ville jo trodd at tastene man fikk når man slider nedover på vanlig måte var de samme tastene som helt til høyre om man slider for fullt tastatur, men ser man på bildet er det klart at det ikke er slik..

Noen som skjønner hvordan det fungerer da?

Skrevet (endret)

noe sier meg at det er ett lokk ute å går ett sted.

det ser ut som talltastene er mer nedfelt den hva fulltastaturet er.

selger forresten pantech mobiler under eget merke, eller selger dem til operatører og andre for branding?

Endret av hobgoblin
Skrevet

Mobilen er bygd opp med tre lag, i motsetning til en vanlig slider, som har kun to. Nederst finner man talltastene, i midten QWERTY-brettet og øvert navigasjonstaster og skjerm. :)

Skrevet (endret)

Hadde vært heftig om man kunne slått ut begge tastaturene samtidig og fått full qwerty med numpad som en prikk over i-en. :lol:

edit: merkelig skrivefeil...

Endret av maedox
Skrevet

Tja, selve tastaturet er nå ikke helt nytt, men 1 knapp mer enn E61 er nå ikke noe å skryte hemningsløst av.

Synes heller ikke designet var nyvinnende, men det er ikke så lett å gjemme 59 taster på en grei måte. :)

Skrevet

Samsung har en versjon som kan åpnes begge veier, men der er det samme tastaturet.

Ville tro den blir en del tykkere av å ha 3 lag, og hva blir egentlig forskjellen i forhold til en 2-lags som glir begge veier?

• 5 uker senere...
  • Opprett ny...