Gå til innhold

Kjøpe ny vritelefon/slide/klapptelefon - Kun Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min gode gamle s700i begynner å bli ganske så løen. Derfor trenger jeg en ny. Siden jeg aldri har vært så fornøyd med en telefon noen gang, som jeg er med denne gremmes jeg virkelig meg å bytte den ut. Dette er slik jeg vil ha den:

 

-Samme vri-måte å åpne telefonen på som s700i/w900i. Om ikke dette finnes, anbefal meg slide eller klapptelefon.

-Godt kamera(MINST 2megapixler)

-Kunne overføre meldinger fra mobilen til PC-en.

-Sony Ericsson. Jeg vil ikke ha nokia, samsung eller noe annet, jeg vil ha SE.

 

Jeg har selvfølgelig sett på w900i, men lurer litt på om det finnes noe nyere versjon av denne igjen? Dessuten vet jeg ikke om det er mulig å overføre meldinger fra mobilen til PC-en med den.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke kjøpe en slide-mobil istedet?

Blir jo mye av det samme, og du har utrolig mange flere mobiler å velge mellom

Men hvis det er sånn at vri-funksjon er viktigere enn alt annet med mobilen så har

du ikke mange å velge blant...

 

eksempel på slide-mobil med bra kamera er nokia 6500 slide. Den har 3,2mpxkamera

Endret av muchacha
Lenke til kommentar
Eller så kan du jo beholde S700i bare. Det er jo fortsatt en bra telefon.

Skulle gjerne gjort det, men telefonen min har begynt å gjøre endel rare saker det ikke er meningen at den skal. I tillegg er batteriet så godt som dødt konstant, og jeg må lade den hver dag.

 

Bare så det er sagt, jeg vil ikke ha annet enn Sony Ericsson. Så det er intet poeng i å anbefale andre produsenter.

 

Jeg er ikke så glad i disse slidetelefonene, men de blir isåfall eneste andre mulighet enn en vritelefon.

 

Noen som vet om butikker med sorte w900telefoner? Får jeg hånden på en slik, er det en slik jeg vil ha.

Lenke til kommentar

Ta en titt på følgende slidere fra SE:

w910i (skikkelig stor fin skjerm!! :dribble: )

w580i (bra walkmanmobil)

s500i (fin design)

 

Husk at alle disse finnes i (minst) to farger.

Alle har dessuten 2mpx-kamera

 

:thumbup:

 

 

EDIT: oi en som svarte nøyaktig samtidig som meg, hehe :)

Ja jeg også vil anbefale w910i av disse, men de to andre gir mye valuta for pengene

Endret av muchacha
Lenke til kommentar

Virker som SE satser kortene sine på "vanlige" form av mobiltelefoner! I grunn dumt, for jeg likte w900.. Vist du vil ha en Klapp telefon før du ville gått for slide, så ville jeg sett på:

 

http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...n_z610i/32124/1

 

Den har ikke EDGE så er ikke noe særlige kjapp dataoverføring på den! men virker helles som en grei telefon!

Lenke til kommentar

Sort virker som ett høyt krav her :hmm:

Letteste er nok å sammenligne de forskjellige på SE sine hjemmesider, men kan jo komme med

forslag alikevel, eller om telefonen din holder litt til, så kommer det snart ny lansering med telefoner fra SE :thumbup: Usikker på hva som kommer, men kan være verdt å vente på:)

 

www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/s500i?cc=no&lc=no

www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/w910i?cc=no&lc=no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...