Gå til innhold

enkelt spill, som tar tid. (på jobb)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg lest igjennom alt som står her (shoot me) men tror ikke Football Manager krever så fryktelig mye, og der er det bare å ta pauser (visst du klarer :p )

Skrevet

Er ikke helt fotball fan men:P hehe.. Jeg er også på bitefight, men jeg skal ikke oppgi nicket mitt, fordi jeg er varulv:P

Skrevet (endret)

Hva med pirates of the caribbean online?:p

Gratis Multiplayer spill. synes det er kult jeg

Edit: om du liker det har du nok noen uker/måneder med noe å gjøre på.

Endret av AlltidRett
Skrevet
Elasto Mania!

Emuler PSX, eller kanskje SNES?

Armadillo Run er veldig gøy :)

/*******************************************/

EDIT: Så ikke at du ville ha Point and Click :p

Armadillo run er nærmest av de over, men jeg husker jeg syntes Full Throttle var veldig bra. Monkey Island er jo episke.

Vi har de samme meningene vi :p

Armadillo run er fantastisk, men for min del var nesten alle banene for enkle.. Men tillegsbanene? fy flate.. har ikke sjangse m.t.p budsjettet

Skrevet

Kan anbefale "Fate". Det er på en måte en liten Diablo klone. Det er utrolig simpelt, men har likevel nok dybde til at det gjerne brukes litt tid på det.

Spillet blir "aldri" ferdig. Det er ingen fast historie eller noe mål i spillet, annet enn å bygge opp karakteren din.

• 3 uker senere...
Skrevet

har du noen ved siden av deg kan jeg anbefale Achtung di curve tysk genialt spill 2-6 spillere du skal styre en strek og fange motstanderen :D Søk på google det er en fil på ca 60 KB:p

har du noen ved siden av deg kan jeg anbefale Achtung di curve tysk genialt spill 2-6 spillere du skal styre en strek og fange motstanderen :D Søk på google det er en fil på ca 60 KB:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...