Gå til innhold

enkelt spill, som tar tid. (på jobb)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:( dette nettet er kryptert, (forsvaret) så vi får ikke spille spill, høre musikk eller se på film. :/ Det er kjedelig det :S hmm noe annet man kan bruke tiden på? noen forslag? :)

Eneste jeg gjør er å sitte på HW, ITsider/nyhets sider. hehe blir litt kjedelig når jeg har lest alt som er på disse sidene xD hehe.

Lenke til kommentar

Nei altså, de har egne "filter for spillsider" og andre diverse sider, uansett så går det ikke ann å loade spill. får heller ikke streama filmer eks Youtube filmer osv. :p Er ikke så mye jeg får gjort med dette, siden jeg ikke kan laste ned noe som helst, får heller ikke logget meg inn som admin på PC-en :p hehe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

EVE Online? KAN være et interaktivt chatteprogram om du vil ... :p Dog ikke spesielt enkelt.

 

 

Petersk91: Enig! Sam & Max er full av MEGET lite intuitive oppgaver. Som i, WOW, det hadde det faktisk ikke vært mulig å tenke seg frem til fordi det var så non-sequitor at om en vil runne dette spillet er en NØDT til å gå innom GameFAQs. Men ellers er det morro :-)

Endret av norman
Lenke til kommentar

Elasto Mania!

Emuler PSX, eller kanskje SNES?

Armadillo Run er veldig gøy :)

 

/*******************************************/

EDIT: Så ikke at du ville ha Point and Click :p

 

Armadillo run er nærmest av de over, men jeg husker jeg syntes Full Throttle var veldig bra. Monkey Island er jo episke.

Endret av norman
Lenke til kommentar
Er i samme situasjon som deg. Koser meg dag inn og dag ut med bitefight :p

 

Takk for link :D

 

Begynnte å spille jeg også :D

 

Begynte jeg også =/ nå har jeg noe å holde på med på skolen jeg også =)

 

lagde en klan? lyst til p bli med? begge har jo akkuratt begynt, så passer sikker bra å slå seg sammen=)

 

kaller meg BjarneBejtnet klan navn: FoD

Endret av SeerShadow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...