Gå til innhold

Kåring av forumets beste avatar. Finale!

Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis :)

Eneste som ikke kjørte en OT-Baren valgkamp gikk av med seieren. Det finnes vel et snev av rettferdighet i verden allikevel.

Men hvorfor valgte vinneren den avataren han har?

Skrevet (endret)

Jippi :D

Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg valgte den, fant bildet og har nå til avatar og tre andre tror jeg, mens jeg letet etter et bakgrunnsbildet til skrivebordet på PC-en. En av grunnene er vel at jeg syntes den var så innmari kul. Og det syns jeg enda :p

Deretter spurte jeg forumet om noen kunne lage avatarer av den. Og hvis jeg husker rett så var det Newt32 som laga de. Og han skreiv "anbefales :p" ved siden av den avataren jeg bruker nå. Det var vel også enn grunn ;)

Takk for alle stemmene folkens :yes:

Endret av Remains
Skrevet

Gratulerer så mye, Remains. Bildet ditt er stilig, friskt i fargene og lett å kjenne igjen. Det var derfor jeg stemte på deg, men jeg må innrømme at det var litt vanskelig å velge hvem jeg skulle stemme på.

Skrevet
Og hvis jeg husker rett så var det Newt32 som laga de. Og han skreiv "anbefales :p" ved siden av den avataren jeg bruker nå. Det var vel også enn grunn ;)

Takk for alle stemmene folkens :yes:

Det stemmer. Her er innlegget mitt, og ditt rett oppfor.

Denne seieren kan du ta vel fortjent, gratulerer!

Gjest Bruker-95147
Skrevet

Grattis til vinneren, selv om det ikke var "min" da. :thumbup:

Skrevet

Hva om noen laster opp bildet av vinneravataren i førstepost? Og ikke bare linker rett fra brukeren. For da når brukeren skifter avatar får jo ikke de som søker igjennom tråden til neste år se hvilken avatar som vant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...