Gå til innhold

Hvilke julekalendere sendes på tv i år?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok Olsen Banden er greit nok... Men barnassupershow er jo bare masse mass hvor er julestemmningen? det skulle vært jul i blåfjell eller skomakergata

 

Bare lurer men Jule Morgen showet er det Nissan og Elisabeth denne gang eller er det di 2 kjedelige nye?

 

Liker ikke nissene på loven , men skomaker Ali var morsomt..

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Superjul!? Olsenbanden Jr!? Dette er ren idioti fra dagens julekalenderskapere! Dagens barn vil jo ikke ha noe minnerikt å se tilbake på!

 

Nei, gi meg heller Vertshuset Den Gyldne Hale (er det ikke på tide at denne sendes igjen snart?), Jul i skomakergata, Amalies jul, the julekalender og julefergå. ÅH, Nostalgi!

Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å se tilbake med glede på disse seriene som sendes i år?

 

Julefergå er for min del slett ikke noe nostalgi, syntes det var en særdeles dårlig julekalender. Amalies jul falt heller ikke helt i smak hos meg.

The Julekalender og Jul i skomakergata derimot bringer frem en nostalgifølelse.

Vertshuset Den Gyldne Hale har jeg ikke noe forhold til, det var vel med tegnspråk i tillegg?

Lenke til kommentar
Hva får deg til å tro at de ikke kommer til å se tilbake med glede på disse seriene som sendes i år?

Det er jo bare tull fra ende til annen. Total mangel på julestemning.

 

Vertshuset Den Gyldne Hale har jeg ikke noe forhold til, det var vel med tegnspråk i tillegg?

 

Noe galt med det kanskje? Flott og inkluderende. akkurat som en god julekalender skal være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...