Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hørte det på 1001 forum ja, meg="soverom" lagte nettopp bruker der.

535k er jo ganske bra :cool: , jeg har blitt dårligere nå, etter tappingen på TTFAF feiler jeg et par ganger og nå pleier jeg ikke å få mer en ca 70-80k når det kommer sånn pause.

Endret av diskus123
Lenke til kommentar
hørte det på 1001 forum ja, meg="soverom" lagte nettopp bruker der.

535k er jo ganske bra :cool: , jeg har blitt dårligere nå, etter tappingen på TTFAF feiler jeg et par ganger og nå pleier jeg ikke å få mer en ca 70-80k når det kommer sånn pause.

Åjja, er du soverom? på 1001spill er jeg E$$r

 

forresten, ttfaf five star! =D 571K =D

 

det var såvidt, cutoffen for 5 stjerner er 568K.. :D

 

et tips diskus er og lage seg små mål man kan klare, feks: du har 376K ikkesant? da kan målet ditt være 4 star, det er nemlig rundt 406K tror jeg, og etter det kan du prøve på 450K osv.

Lenke til kommentar
hørte det på 1001 forum ja, meg="soverom" lagte nettopp bruker der.

535k er jo ganske bra :cool: , jeg har blitt dårligere nå, etter tappingen på TTFAF feiler jeg et par ganger og nå pleier jeg ikke å få mer en ca 70-80k når det kommer sånn pause.

Åjja, er du soverom? på 1001spill er jeg E$$r

 

forresten, ttfaf five star! =D 571K =D

 

det var såvidt, cutoffen for 5 stjerner er 568K.. :D

 

et tips diskus er og lage seg små mål man kan klare, feks: du har 376K ikkesant? da kan målet ditt være 4 star, det er nemlig rundt 406K tror jeg, og etter det kan du prøve på 450K osv.

 

Prøve å sette meg som mål å nå 300.0000 på Freebird, og havnet på 299.995... Ble litt irritert da, for å si det mildt. :p

 

Har lyst til å tro på Guitar hero: Greatest Hits, men tror ikke det er så veldig sannsynlig. Vi har ikke hørt noe som helst om det før, og de skiftet utvikler fra GH3. Dessuten kommer GH: Metallica om en liten stund, og GH:5 til jul. Når skulle de fått tid til å lage Greatest Hits?

Lenke til kommentar
Kva i alle dagar er poenget med GH: Greatest Hits? :wallbash:

 

Heile poenget med nye GH-spel er å få nye låter.

 

Frem til GH3 var det veldig mange dårlige cover-låter, så en studieversjon eller live-versjon hadde jeg ikke takket nei til. Hva med alle som ikke hadde de første spillene? Og så vidt jeg vet er GH3 det første GH på Wii. ;)

 

Alle sammen nå: Free Bird! Free Bird! Free Bird! :p

 

Edit: Tenk bare denne i Guitar Hero:

 

http://www.youtube.com/watch?v=P-_8xivRTsY

 

Edit 2: Det hadde heller ikke vært så dumt å få vokal og trommer på de gamle sangene. ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Fy faen. Det er så latterlig at man får mer poeng på lavere vanskelighetsgrad online i GH4. Jeg og en random fyr 100% nettopp en sang på expert (gitar og bass) mens de to andre gjorde det samme. Vi hadde 800 streak eller noe, mens de hadde 500. Vi brukte star power helt greit, og klarte å tape med 96000 poeng.

Lenke til kommentar
4* TTFAF 425.496 :)

Herlig! =D

 

baaah, GHWT guitaren er herpa =(

 

jeg tror det har noe med kulde og gjøre.. en natt åpnet jeg vinduet, og om morgenen var det kaldt der inne, og når jeg skulle spille etter skolen var gitaren helt rar, noen ganger reagerte den ikke (vel, mange ganger) og and ganger reagerte den som 2 strum rett etter hverandre når jeg bare strummet en gang, som gjorde at jeg mistet multiplier'n hele tida

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...