Gå til innhold

Tips og triks til Guitar Hero (Multi)


Anbefalte innlegg

Raining Blood er vist ikkje så lett den :p

men, øver på den mest nå, skal klare den uten feil.

 

Men sliter med at eg får sykt vondt i venstre handen, hvordan holder dere den? selv blir den holdt i en vinkel, noe som er vondt etter en sang eller to :/

Ikkje på Expert antar eg, det klarer du ikkje med det første.

 

Det er ein vanesak som går seg til. Eg held den som ein vanleg gitar, litt oppover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Expert? haha nei, driver med den på easy her :p

gruer meg til den på medium.

Du burde grue deg til Hard. Desidert vanskeligste steget å ta.

 

Du kommer antakeligvis til å ha mestret Medium innen et par dager nå. Hard kommer til å kreve omprogrammering av hele måten du spiller på. Nå skal man opp på oransje i tillegg, og det innebærer å flytte hånden fra den opprinnelige, trygge posisjonen. Sleit veldig med det i begynnelsen.

Lenke til kommentar

Henger meg på lista til Zeph.

Det å bli sliten i hendene er en treningssak. Klarer mye mer nå enn da jeg begynte.

Har faktisk spilt så mye at jeg har fått blemmer/blitt øm i fingrene :p

 

Og ja, medium til hard er nok den tøffeste overgangen. Blir jo vanskeligere for hver vanskelighetsgrad, men å begynne med orange knapp er en utfordring.

Sånn sett var GH Aerosmith greit, veldig enkelt spill. Jeg spilte først gjennom på hard og deretter på ekspert. Sett bort fra de aller siste sangene på ekspert brukte jeg like lang tid på begge vanskelighetsgradene.

Men å gå fra Aerosmith til GH3 er jo nesten deprimerende. Rundet Aerosmith på expert og sliter kraftig med mange GH3 sanger på hard :)

Lenke til kommentar

For meg var det helt klart vanskeligst å gå fra Easy til Medium. Jeg fikk plutselig en ekstra knapp, så jeg måtte omprogrammere alle fingrene siden jeg mistet "den miderste knappen". Å gå fra Medium til Hard var ganske enkelt. Jeg bruker fortsatt fire knapper og tenker langt mer over hvor de er plassert enn hvilken farge de har. Jeg kan jo ikke bare se ned på gitaren midt i en solo... :p

Lenke til kommentar

Søppel? :cry:

 

GH3 har jo dei beste nedlastbare låtene av alle spela på markedet, både RB og GH. Riktignok begrensa utval, men dog.

 

Lista finn du her: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_songs...nloadable_songs

 

Mine toppanbefalinger:

.

  • Boss Battle Pack (gratis)
  • Ernten Was Wir Säen
  • We Three Kings (gratis)
  • Classic Rock Track Pack
  • Dropkick Murphys Track Pack (gratis)
  • Guitar Virtuoso Track Pack
  • DragonForce Track Pack
  • Death Magnetic

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Death Magnetic er no trash så det held vel?

 

Sidan du er på Easy forstår eg det betre, om du ein gang blir like hekta som meg kjem du kanskje til å endre meining.

 

Guitar Hero er i hovudsak eit spel for meg, låtene treng ikkje være så spanande. Min erfaring er at det betyr lite om det er ei kul låt, om den er keisam å spele går ein fort lei. Låtene eg nevnte er dei største utfordringane på spelet, samt det eg stort sett spelar for tida.

Lenke til kommentar
Ein kan krangle om sjangre i ein evighet, så det får være, alle har sin eigen oppfatning av kvar eit band/album høyrer heime. Eg meiner uansett at DM så absolutt er thrash/heavy metal.

 

Enig der.

Men at DM skal på en måte tilfredstille alle som ønsker seg trash i Guitar Hero tviler jeg på er tilfelle.

Den er i beste fall en dårlig forrett til hva som burde ha kommet.

Når man får spilt Arise på ekspert snakker vi :p

Lenke til kommentar

På GH3 spiller jeg på expert. I band (Når jeg er gitar) Så kan jeg spille alle sangene untatt Hot For Teacher av Van Halen på expert. Alene Så er det ikke alle sanger jeg greier på expert(Men mer enn halvparten). (Ikke for å skryte... Jo, for å skryte- Jeg er 11 år).

Endret av cesar
Lenke til kommentar
På GH3 spiller jeg på expert. I band (Når jeg er gitar) Så kan jeg spille alle sangene untatt Hot For Teacher av Van Halen på expert. Alene Så er det ikke alle sanger jeg greier på expert(Men mer enn halvparten). (Ikke for å skryte... Jo, for å skryte- Jeg er 11 år).

 

Tydeligvis har du fått lov til å spille en del GuitarHero av foreldrene dine. :) For øvrig, stort sett uansett hvor god du er, så er det noen bedre. :p Men, for all del hatten av til at du spiller bra på Expert. Selv har jeg såvidt bevegd meg inn på Hard. Men, sliter bra med å få med meg den siste knappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...