Gå til innhold

Crysis Editor/Sandbox 2


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Leker du også deg med Editoren følgte med Crysis demoen? Ihvertfall gjør jeg det, selv om jeg ikke har

funnet ut så veldig mye enda. Kom med bilder, spør etter hjelp, osv.

 

Jeg liker best å leke meg i Shore, multiplayer mapen som er i Crysis betaen. Har to bilder som

beviser at jeg ikke vet helt hva jeg driver på med. :p

 

post-101130-1193528111_thumb.jpg

 

post-101130-1193528125_thumb.jpg

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan spawne helikopter å fly rundt med det, rimelig gøy å fly i lav høyde og kutte ned alle palmene :D

Man kan også skaffe TacLauncher eller hva de kalte den, en mini atombombe altså :) Selv om det er litt skuffende at den ikke blåser ned trær osv da - det håper jeg de fikser på.

 

Hvordan gjør man de tingene? :dribble:

 

Drag'n'drop fra entities... helikopteret er under vehicles og tac launcher under items.. er flere våpen der også (ikke alle virker)

Lenke til kommentar

ah, utrolig mye fett i denne versjonen av sandbox! Har blandt annet lagt til en tornado some river istykker hus og trekker delene opp i himmelen :D

 

Testet også alle våpnene, og vehicles som tanks osv

 

btw, flere våpen i Archetype Entities :)

Endret av Oz370
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hadde vært litt genialt og plassert den containeren langt oppe i luften over en helt flat øy ute på sjøen og latt den begynne å falle. Og oppdraget går på tid, om boksen treffer øya før du har gjennomført oppdraget ditt har du feilet :p

Lenke til kommentar
Hadde vært litt genialt og plassert den containeren langt oppe i luften over en helt flat øy ute på sjøen og latt den begynne å falle. Og oppdraget går på tid, om boksen treffer øya før du har gjennomført oppdraget ditt har du feilet :p

 

Oh - idé! En litt mer seriøs versjon hadde vært å ta en stein eller evt en modell man fixet selv og laget et oppdrag hvor man måtte launche en nuke for å stoppe en meteor eller noe sånt før den treffer øya ^^

Lenke til kommentar
Jeg får bare ERROR når jeg skal installere det. Sier at jeg må logge på som Administrator.. Jeg er den eneste brukeren på PC-en. Kan ikke kjøre det som Admin heller. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bli administrator?

Jeg får også den erroren :(

Fant ut åssen jeg fikk det til, bare legg installmappa på C:

Herlig enda en error :/

Programmet kan ikke starte fordi ijl15.dll ikke finnes. Det problemet kan lå seg løse ved å installere programmet på nytt. jaja, har installert 2 ganger allerede.Legg mappa i Bin 32 til demoen så funker det :)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar
Jeg får bare ERROR når jeg skal installere det. Sier at jeg må logge på som Administrator.. Jeg er den eneste brukeren på PC-en. Kan ikke kjøre det som Admin heller. Noen som vet hva jeg må gjøre for å bli administrator?

Jeg får også den erroren :(

Fant ut åssen jeg fikk det til, bare legg installmappa på C:

Herlig enda en error :/

Programmet kan ikke starte fordi ijl15.dll ikke finnes. Det problemet kan lå seg løse ved å installere programmet på nytt. jaja, har installert 2 ganger allerede.Legg mappa i Bin 32 til demoen så funker det :)

 

Har dere lest dokumentasjonen som følger med Sandbox2? Kjører dere Windows Vista? Det skal stå beskrevet ganske godt der nemlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...