Gå til innhold

Halo: legg inn linker til deres beste hjemmelagde games her!


halodude

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vi requeste maps her også? Husker jeg spilte Infection på sandtrap med masse solk fra forumet engang.. Alle "ikke-zombiene" startet på en Elephante og måtte kjøre bort til den største "hallen", "hulrommet", kall det hva du vil, for å beskytte seg mot zombiene mens lagkameratene dine blir tatt èn etter en. Skamgøy!

Lenke til kommentar

En venn av meg laget en bra hjemmelagt game det går ut på akkurat som kanonball .

 

Du er inni en liten firkant og det er spike granater i midten av banen det som gjelder er å stucke hverandre.

Laga har vær halvdel av firkanten. og du har bare et liv ..

Og etter 120 sekunder kommer det flammegranater i midten i tilfelle noen dør tidelig, og må se på i 2 minutt som er kjedelig.. flammegranater går som regel fort.. max 2-6 personer på vært lag , høyere er bare kjedelig..

 

Sikkert litt dårlig forklart..

 

EDIT: Det er sånt du mener med denne tråden ikke sant?

 

EDIT 2 : Kan være denne fyren lyver (vennen min)? pga det heter spikeball og når jeg sjekka bungie.net er det nr.2 mest nedlasta hjemmelaget gamemode kan vær det er bare copy navn da.. ikke vet jeg han sa iallfall han hadde laget det selv han og en venn..

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
Kan vi requeste maps her også? Husker jeg spilte Infection på sandtrap med masse solk fra forumet engang.. Alle "ikke-zombiene" startet på en Elephante og måtte kjøre bort til den største "hallen", "hulrommet", kall det hva du vil, for å beskytte seg mot zombiene mens lagkameratene dine blir tatt èn etter en. Skamgøy!
Organ Trail heter det. Legger den på File Share senere i dag, og så anbefaler jeg den til deg slik at det kommer en melding til deg på live slik at du kan laste den ned. ;)

 

http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShar...tag=SoN%20Nessa

 

Nessa Infection, som etter min mening er mye bedre enn den vanlige versjonen av Infection. :) Vil gjerne ha tilbakemeldinger.

Endret av JohannesN
Lenke til kommentar
Kan vi requeste maps her også? Husker jeg spilte Infection på sandtrap med masse solk fra forumet engang.. Alle "ikke-zombiene" startet på en Elephante og måtte kjøre bort til den største "hallen", "hulrommet", kall det hva du vil, for å beskytte seg mot zombiene mens lagkameratene dine blir tatt èn etter en. Skamgøy!
Organ Trail heter det. Legger den på File Share senere i dag, og så anbefaler jeg den til deg slik at det kommer en melding til deg på live slik at du kan laste den ned. ;)

 

http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShar...tag=SoN%20Nessa

 

Nessa Infection, som etter min mening er mye bedre enn den vanlige versjonen av Infection. :) Vil gjerne ha tilbakemeldinger.

Kjempeflott! Det er en av de kuleste banene jeg har spilt på.. veldig lenge! :p

Lenke til kommentar

Har noen TEAM SWAT laget på forge? har prøvd men da dør di med skudd på foten også..

 

(team swat er et headshot med battlerifle , carbine og magnum og di dør men vis du skyter kroppen tåler di mer)

 

Vis du har, send friend til meg (Calo2) kan ikke laste ned pga har ikke passord på brukeren min og da kan jeg ikke laste ned via data

 

Spillte noe annet kult i går alle har sånn rødt overshild og moongose og det er gravity lift og bomber på et sted.

Du kjører med moongosen i bombene og du blåser av gårde så langt så mulig, [di sprenger jo] (sandtrap bør det være) det er ikke om å drepe værandre men det er så kjekkt å fly med moongose av gårde :p jeg blåste så langt vekk at jeg landet oppå en hornet med moongosen haha har bilde men den har ikke kommet frem enda

Endret av CatoZ
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...