Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jakten på det perfekte husholdningspreparatet til runking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest kåre_K
Ettersom det er en del som liker å prøve alternative glidemiddel under runking, så kom man fram til at det kan være lurt å lage en egen tråd for dette. :)

Lagt ut ifra denne

 

Her vil det da bli anbefalninger og ikke anbefalninger mht tilfred, smerte, konsekvenser osv.

 

Jeg driver selv å prøver å finne den perfekte produktet som skummer under runking.

Har kommet fram til at bla. annet zalo, Sunsilk Shampo, barberskum og en rekke andre shampoer (alle de vi har hjemme) ikke fungerer. Så jakten fortsetter.

 

Så kom gjerne med innspill.

Husker da jeg var en del yngre, da tok jeg en powerade-flaske (har stor korkåpning) og klemte litt på flaska, tredde den på lillemann og brukte flaska som fitte :p Måtte ha litt slapp kukk for å få kuken inn i flaska, men jeg husker at jeg syns det der var ganske jevt :p

Lenke til kommentar

Har lest fra andres erfaringer at Babygel kan måle seg med vanlige typer glidemiddel som en får kjøpt på kondomerier ;) Babyolje er heller ikke dumt, men det funker ikke å bruke det sammen med kondom under samleie, da babyolje er oljebasert, og det kan ødelegge kondomet.

 

Ellers så tror jeg Dermica(?) Intimsåpe og Dr. Greve intimsåpe ikke er så verst heller.

Lenke til kommentar
Gjest Matprat

Fikk et tips av en jente (!) om at hvis man skreller en banan (tar ut selve bananen, og prøver å beholde skallet så intakt som mulig), ville det fungere bra.

 

Prøvde det ut, og det fungerer veldig bra. Eneste problemet er jo at du må ha en ny banan for hver gang pga spermsøl + at bananen naturligvis blir brun etter kun noen timer.

Lenke til kommentar
Banos må jo være perfekt. Putt boksen i mikroen, 20sek, putt tiss i boksen, ikke spis Banos etterpå.

 

:!:

 

Kok opp 1 kilo rå tjære, vent til du tror tempen er riktig, tømt så over

 

Har en bok langt bak i skapet som jeg mener det skal stå noen tips i. skal se om jeg finner den :)

 

Så lurer jeg på hvorfor trådstarter absolutt skal ha det til å skumme så ekstremt? hehe

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...