Gå til innhold

Feil på Lexar minnekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plutselig mens jeg tok bilder så fikk jeg Feil med minnekort. Canon camera og Lexar minnekort 1 GB. Når jeg kobler til PC-en står det bare at jeg må formatere og det var over 300 bilder som var veldig viktige for meg. Prøvde GetDataBack nå, men når den har søkt igjennom så står det bare at minnekortet er helt tomt, men jeg har jo ikke gjort noe som helst med minnekortet siden det ble "ødelagt"

Hva kan jge gjør for å redde bildene mine? Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvd andre programmer? Lexar har et eget program som heter Image Rescue. Det er spesielt beregnet på å finne bilder på minnekort med feil.

Fungerer ikke det, så har IBAS en spesialtjeneste for å redde bilder fra minnekort. Koster vel rundt tusenlappen, men har du mange viktige bilder, så kan det jo være verdt det.

Skrevet

Image Rescue må man kjøpe og jeg eier ikke nåla i veggen for tida. Jeg finner det ikke for nedlastning på sidene dems eller google, men hvis du har en link så er jeg veldig takknemlig!

Skrevet

Tenkte kanskje du hadde det, da det fulgte med en del Lexar minnekort før. Det lå på minnekortet, og måtte føres over på PC'n før man formaterte minnekortet i kameraet første gang. Men om det ikke lå en lett synlig notis om dette i boksen da du kjøpte minnekortet, så fulgte det nok ikke med nei.

Vet ikke hvordan du kan få tak i dette gratis (er uansett ikke lovlig å gi pirattips på forumet om noen skulle tenke på det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...