trrunde Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Har en vista maskin i domene, men liker ikke påloggingsvinduet i vista, likte mye bedre slik det var i xp/2000, er det noen mulighet for å få det likt?
Aqualong Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Har en vista maskin i domene, men liker ikke påloggingsvinduet i vista, likte mye bedre slik det var i xp/2000, er det noen mulighet for å få det likt? Start > control userpasswords2 > Advanced > Sequre logon (eller noe tilsvarende på norsk). Der klikker du på "Require users to press Ctrl+Alt+Delete".
trrunde Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Har en vista maskin i domene, men liker ikke påloggingsvinduet i vista, likte mye bedre slik det var i xp/2000, er det noen mulighet for å få det likt? Start > control userpasswords2 > Advanced > Sequre logon (eller noe tilsvarende på norsk). Der klikker du på "Require users to press Ctrl+Alt+Delete". Det er slik at jeg må trykke ctrl-alt delete men hvis jeg ikke vil logge på samme bruker som før må jeg først trykke på en knapp som sier bytt bruker, så må jeg trykke på enda en knapp og tilslutt må jeg skrive inn domene\brukernavn :s er jo veldig tungvindt
Aqualong Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Har en vista maskin i domene, men liker ikke påloggingsvinduet i vista, likte mye bedre slik det var i xp/2000, er det noen mulighet for å få det likt? Start > control userpasswords2 > Advanced > Sequre logon (eller noe tilsvarende på norsk). Der klikker du på "Require users to press Ctrl+Alt+Delete". Det er slik at jeg må trykke ctrl-alt delete men hvis jeg ikke vil logge på samme bruker som før må jeg først trykke på en knapp som sier bytt bruker, så må jeg trykke på enda en knapp og tilslutt må jeg skrive inn domene\brukernavn :s er jo veldig tungvindt OK, skjønner. Men det finnes en lang forklaring her: http://jsbi.blogspot.com/2006/12/how-to-ch...ista-logon.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå