Gå til innhold

Beste WW2 spill til xbox 360?

olopolo

Anbefalte innlegg

Skrevet

COD4 Betaen litt tilbake ga mersmak absolutt! COD4 kommer til å rule online i lang tid fremover.. SP kommer sikkert til å bli bra her også! Ifølge ryktene skal en ny demo av denne være på vei til Marketplace så du kan kanskje vurdere å vente litt med kjøp til denne eventuelt er på plass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en fin tråd, masse bra info.

Kunne tenkt meg en WW2 shooter - ser ut til at COD 2 er noe man bør kjøpe. Meget bra pris ser jeg at den har også :!:

Skrevet

har spilt ALLE første person skyte spill på 360 og COD2 er den beste,spiller den fortsatt online nesten daglig.......2 år etter release :)

COD3 synes ikke jeg var noe særlig,var noe som mangla......greit at det var kjøretøyer+flere kunne spille online men det gjorde ikke spillet noe bedre.

Medal of honor synes jeg heller ikke noe særlig om.

Ligger demo av cod2 osv på marketplace...bare laste ned å teste?

Skrevet

Nå er ikke CoD 4 satt under andre verdens krig, men CoD2 er en av de beste FPS'er satt til den krigen, syns jeg. CoD3, tja, multiplayer sugde. Rett og slett. Det ble for mange og hver kamp jeg kom inn i var en zerg fest uten like, syns jeg bare forsvant i bølgen av amøber som stormet mot hverandre med avtrekkern holdt inne.

CoD2 derimot, sykt bra multiplayer. Likte HQ modusen spesielt godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...