Gå til innhold

The player life cycle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Recovery atm. Har aldri sett på meg selv som burnout, men var vel litt innom mastery før BC. Hadde jeg valgt en annen klasse enn warrior hadde jeg nok vært på mastery stadiet nå. Tanking er gørr.

Skrevet

Fin artikkel. Her er min egen lille historie om meg selv og min opplevelse med disse stadiene:

Startet WoW ett år etter release, på et gammelt realm. Noe som førte til at de som var gode, var veldig gode, og jeg slapp ikke til i de beste guildene. Jeg måtte finne meg i og raide med casuals. Cleared ZG, men wipet i MC. Ble lei WoW, la det på hyllen, men vente tilbake kun få uker senere. Jeg fant meg et ny og bedre guild, clearet MC, men stoppet opp midt i BWL. Spillet var igjen ikke noe morsomt, så jeg sluttet. På'n igjen rundt 2 måneder senere, da TBC kom ut. Dette ble redningen min. Gear reset = alle er på lik linje en kort stund, og jeg utnyttet dette til og snike meg inn i realmets nest beste raiding guild. Der holder jeg til enda. Har ligget på Mastery-stadiet siden TBC kom, og kan ikke forestille meg og slutte nå, så nærme Illidan.

PvE Endgame progress er det som holder meg til WoW.

Skrevet

Er vel på Recovery siden jeg ikke raider, men skal jo starte å raide 1-2 ganger i uken snart.

Og pvper vel egentlig ganske hardcore, men ser på meg selv som casual.

Skrevet

Er på Recovery, men trur jeg har hoppa over Burnout.

Trur jeg aldri har kjørt i mellom den syklusen.

Har spillt USA betan Korea Beta og EU Open og Closed beta.

Kan ha noe med det å gjøre, siden man starta fra nytt på lvl 1 annahver måned.

Skrevet

Er nok Mastery og värt der i 2½ år snart. Merkelig jeg ikke går lei. Men jeg tror nok ikke jeg hadde savnet spillet om jeg sluttet.

Skrevet (endret)

Recorery, sluttet å raide aktivt og fikk "guest" status i guilden. Har man respekt så har man respekt, elsker guilde mitt <3.

Har spilt med de fleste i 2 år nå.

Endret av -Martin-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...