Gå til innhold

Min erfaring med WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle kan gjer feil, synst det var ein merklig måte å bli kicka fra guildet på, spesielt siden det virka som du hadde vore der ei stund, og skulle tru du hadde fått ein del respekt blant medlemma, men kanskje ikkje.

 

Ellers var teksten bra den, hadde gjort seg med litt avsnitt, men det har du sikkert fått med deg no.

Lenke til kommentar

Jeg begynte å spille julen 2005, fikk låne en account av en kompis og vi og noen andre hadde LAN i kjelleren min. Vi spilte og lvla sammen helt til rundt lvl 20 og gjorde en del DM runs. Ble fort hekta. Spilte videre på warrioren helt til lvl 36 med talent points i protection. Jeg kjøpte heller ikke noe på AH, brukte det som droppa så jeg hadde masse rart av mail, leather og litt cloth. Husker jeg kom til Stranglethorn vale og til Jungle Remedy questet med de folka som heala konstant. Sleit noe helt vannvittig med at de løp bort og aggroa flere mobs. Ble fed up og slutta, ga alle penga mine (63g) til en lvl 1 fyr i Stormwind.

 

Dreide ikke lenge før jeg fikk tanker om spillet igjen. Så i januar 2006 kjøpte jeg WoW og satt igang på en mage. Brukte 12 dager til lvl 60, gikk mye bedre nå i og med jeg kjente spillet bedre og caster passet meg mye bedre. Leste meg også opp på internett over hva jeg burde bruke talents på og hva slags gear som var bra til meg.

 

Når jeg kom til lvl 60 og gjorde et par instancer som var 10 mans Strat og Scholo (patch 1.9) så syns jeg ikke mage var noe spesielt lengre. Så fant ut jeg ville lvle en priest. Hovedsaklig kom det fordi jeg alltid blei kraftig eid av shadowpriests i BG. Samtidig kom Jamie's lvling guide, fulgte den og klarte 1-60 på 8 dager /played. Ble holy, begynte å skaffe meg en god del gear fra instancene. Joina ZG guild, men klarte aldri mer enn spider bossen. Rett før sommeren ble jeg lei og fikk meg et nytt guild som jeg fulgte gjennom MC, BWL, AQ20 og litt av AQ40. Så kom TBC, guildet jeg var i fallt sammen og jeg ble med hardcore folka til Profanity på Bronzebeard (nr 1 på serveren nå). Raida Kara, Gruul, og litt Magtheridon før jeg fant ut jeg måtte ta en pause. Tok realm transfer til Aszune etter sommeren hvor jeg joina et guild med noen RL kompiser og ble shadowpriest. Har fått raidet SSC, TK og er nå stuck på Kael. My story...

Lenke til kommentar

altså, for det første.. er ikke ALLE guilds perverse? med tanke på det er alltid 3-4 stykk i guilden som ikke tar en krone for å sitte å snakke shit, synge, snakke om dama han pulte i helga, snakke shit i fylla over ventrilo/TS..

 

men jeg dro streken da du kommer til å sammen ligne RUNESCAPE og WoW, herre gud.. for det første, runeskape grafikken kan sammenlignes med den første nintendoen.. gameplayet i seg selv er elendig, dårlig laget samt nettkoden kunne vært bedre... for å ikke snakke om at alt ser likt ut..

 

syns nå sånne "jeg hater wow" threader på dette forumet blir litt for tabu.... ALT for mange av disse whinerene, og den veggen av text der var heller ikke no serlig og lese...

 

/evil off

Lenke til kommentar

Hei flott skrevet.

 

Du minner meg om enn vi hadde i guildet som het Uxa. Han ble kjent for å drite seg ut bestandig.

Gikk aldri feil, hver eneste raid kunne alle skrike i ventrilo "WE BLAME UXA!!" selv om det ikke var hans feil denne gangen.

 

Gruul's lair første boss: Hunter pet'n var på aggro og det ble wipe før vi i det hele tatt begynte, hvem andre tror du? :)

 

Idag spiller han og jeg mer pvp i arena, godt over 2k i 2v2/3v3/5v5. Men han får fortsatt høre det :) Hver gang noe feil skjer!

 

Men i motsetning til å kicke han, bare lo vi og prøvde igjen. Alle kan drite seg ut, og så lenge man er en hyggelig kar bør man ikke bli kicket for noen få feil :)?

Lenke til kommentar
Meg og bestekompisen min startet i høsten 2005 opp PAWoW(People Against World of Warcraft) vi fikk mange medlemmer og lagde en nettside etc. Vårt hovedargument var at hvorfor skulle man gidde og betale 100 kr i måneden for litt moro? Dette syntes vi var helt idiotisk.

Stoppet der, jeg.

Hvorfor? Det står senere i teksten at han liker WoW til tross for det.

 

men jeg dro streken da du kommer til å sammen ligne RUNESCAPE og WoW, herre gud.. for det første, runeskape grafikken kan sammenlignes med den første nintendoen.. gameplayet i seg selv er elendig, dårlig laget samt nettkoden kunne vært bedre... for å ikke snakke om at alt ser likt ut..

 

syns nå sånne "jeg hater wow" threader på dette forumet blir litt for tabu.... ALT for mange av disse whinerene, og den veggen av text der var heller ikke no serlig og lese...

Han sammenligner ikke Runescape med WoW, han sier at en av vennene sa at WoW var ti ganger bedre. Eneste trådstarter gjør er å videreformidle.

 

Dette er heller ikke en hattråd, det er en tråd hvor han forteller hvor hyggelig han har hatt det i WoW og hvorfor han har forsvunnet.

 

Synes trådstarter skriver flott her, jeg blir drevet frem i teksten hele veien og en føler hele tiden et underliggende "men" at det ikke er avsnitt er kun en pirkefeil og ikke noe jeg merket nevneverdig.

 

Nå vet ikke jeg alt, men om guildet kastet deg ut kun på grunn av den ene grunnen tar de altfor lett på ting, jeg vil i så tilfelle spørre hvor mange andre som ble kastet ut. Det virker ikke som om det skal mange dråpene til for å fylle et glass der ;)

 

Jeg er heller ikke god i WoW, jeg er sikker på at trådstarter er 10 ganger bedre enn meg. Jeg skjønner heller ikke alt som blir sagt og gjort i WoW eller hvilket utstyr som passer best til meg, heller forstår jeg ikke helt aggro, men jeg forstår det nok til en på min lvl. Men jeg spiller for å ha det gøy, for å ha det koselig. Jeg kan finne på å hjelpe en annen med et quest jeg nettopp har fullført fordi jeg synes det er så gøy å spille med andre i WoW. ;) De som er opptatt av at alle andre som spiller WoW skal være gode, burde legge den tanken fra seg. World of Warcraft er et spill for alle og det må en kunne akkseptere.

Lenke til kommentar

Ingen problemer med å lese trådstarters post.

Driter personlig i om det er skrivefeil, eller avsnittfeil.

 

Synes det var en fin fortelling om din wow erfaring.

Det var litt trangsynt av guilden å kicke deg når du har spilt med dem såppas lenge.

Skal du spille wow igjen håper jeg du får deg en guild som respekter deg. :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...