Gå til innhold

Super-3G til hele Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har turbo-3g i Bergen nå, med Telenor!

Hvordan er det mulig? Har Telenor fått opp HSDPA-nettet nå, eller er du med på en form for testprosjekt?

 

Er ikke med i noe test-prosjekt. Merket bare at min N95 plutselig tok inn 3.5G-signaler. Har et enkelt Frifiks-abonnement fra Telenor. Oppholder meg i Bergen sentrum

Lenke til kommentar
Jeg har turbo-3g i Bergen nå, med Telenor!

Hvordan er det mulig? Har Telenor fått opp HSDPA-nettet nå, eller er du med på en form for testprosjekt?

 

Er ikke med i noe test-prosjekt. Merket bare at min N95 plutselig tok inn 3.5G-signaler. Har et enkelt Frifiks-abonnement fra Telenor. Oppholder meg i Bergen sentrum

Enkelte steder i Oslo og Bergen vil folk ta inn HSDPA da dette er aktivert på enkelte sendere. :)

 

bidz: Er Netcom noe dyrere enn Telenor på databruk da?

Lenke til kommentar
Hva med andre operatører som benytter NetComs eller Telenors nettverk? Vil disse og få super-3G? Tenker egentlig mest på OneCall, da jeg benytter det, og ikke har planer om å bytte operatør.

Ja, det vil de nok, men One Call vil vel bli grisedyrt med såpass god hastighet...

5 kr. pr. mb blir fort noen hundre kroner...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hvorfor kan de ikke heller fokusere på "super EDGE" i hele norge først? Det er jo tross alt flere personer som har EDGE på telefonen. Det er jo fullt mulig å få like rask hastighet over EDGE som det er med 3G - vi så jo det når iPhone kom i salg i USA, at AT&T plutselig oppgraderte EDGE slik at hastighetene ble like raske som 3G.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...