Gå til innhold

Noen som deler noen tips fra tf2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøvD å installe på nytt?

eller's har jeg funnet men til rette med å spille spy :!: gå rundt som enemy sniper å knive folk er elsk! :love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Som pyro på f.eks dustbowl er det konge å snike seg bak fienden og ta de bakfra, f.eks løpe helt inntil heavy på andre laget :p Da får du raskt kills. jeg fikk tatt ca 4 mann på rad på med den metoden, og da ble hele kampen snudd :p Vi pressa blå tilbake noe sinnsykt :D

Endret av Beges
Skrevet

På ctf_2 noe så eier det å løpe som spy utkled som engineer og demoman! her om dagen killa jeg 7 på rad med demoman utkledning!

Skrevet

Jeg syns spy er den morsomste klassen å spille. Det å løpe bak 10 motstandere å bare håpe på at du ikke blir opptaget.

Jeg har spilt 20 timer som spy nå så jeg syns ikke det er så vanskelig nå, jeg sleit litt i starten med å vite hvor langt jeg kommer med cloak osv.

Skrevet

Heavy er ikke så værst heller, ganske gøy å være ca udødelig hvis man klarer gunnen skikelig, ellers er jo ikke demoman kjedelig hell tar ganske mye damage og noen kill's også.

Skrevet

Krever Team fortress 2 veldig mye av skjermkortet har et ignert skjermkort 64Mb uten V & P shadere og uten HW transformers and lighting klarer jeg og kjøre dette spillet klarer vistnok HL 2

Skrevet (endret)

spy, med gunneren, bare sikt, ikke fyr av alle 6 skudda og håp på det beste, sikt i kansje 2sec knall till så om og om igjen, det går helt bent, sikt på hue..

noen ganger når jeg spiller spy, bare går jeg bak fienden uten og gjøre noe, helt til de oppdager meg =) dødsmoro, se hvor lenge du klarer :p

Endret av svenningen
  • 2 uker senere...
Skrevet

Ingenting er mer panikk spredende enn en pyro med uber.

Demo:

* Er mange vegger som du kan kaste granater over. i starten kan du spectate andre som har ok score får å lære en del.

* Kast ALLTID granater hvor du tror at fienden er. plaser sticky før du går rundt et hjørne. Vet aldri om det er en pyro/scout eller noe annet som venter på deg. da er det fint å springe tilbake. de fleste vil følge etter deg, så vent til de er over dine stickys og smell av.

* Når du spiller defend a point, og vet at det er snakk om tid før medic med uber + random spiller kommer ut døra, plaser 8 x sticky bombs forran døra. smell av når de er over. selv om de har uber mode og ikke blir skadet blir de kasta vegge mellom og mister all retnings sans. og kanskje blir de seperet slik at de ikke får tatt ut players/turrents.

Engineer:

* Plaser ALDRI din turrent nærme andre turrents. en Demo man med uber kan lett ødelegge turrents, og vist det er mange samlet så blir det litt for lett for de.

* Plaser dispenser nærme en annen dispenser. de stacker. og team mates elsker dobbel healing effekten av disse. Dette gjelder bare 2 stk.

* Sett alltid opp dispenser først. dette gjør slik at du får lvl 3 sentry raskere.

* Lag teleport entrance med en gang gamet starter. siden du får full metal i spawn koster dette lite tid, og teleport er utrolig viktig for gruppen og en fin score maker.

* Plaser teleport exit litt lengre bak hvor det er action. dette medfører at de som teleporter får et par sekunder å finne ut hvor de er, og din teleport exit blir ikke ødelakt av random spam av granater/raketter.

* vist du kjeder deg, og er på en server som ikke så mange spiller på: Sett opp teleport exit først. sett deretter opp teleport entrance rett bak en friendly sniper som står å sniper eller bak en engi som camper sin sentry gun. morro å se at en sniper som skal fyre av blir teleporta til andre siden av kartet.

Soldat:

* Sikt på føttene til fienden. dette gjør mer skade og sjangsen for area effekt er større.

* rocket jump.

* Du kan lade opp uber til en medic med å skade deg selv (dette gjelder også demoman)

Som du sikkert ser så er det disse klassene jeg spiller mest med. resten kan jeg ikke hjelpe deg med. mest action finner du på dustbowl maps med 32 spillere. tror det bare er en server av denne typen hvor språket engelsk blir brukt. den er ALLTID full, veldig populær server. med det er verdt å venter 5-20min får å få spille på den. er alltid noen med mic som tar ledelsen. kjempe morro.

sikkert en del skrive feil her, de fleste postene jeg skriver her er skrevet seint på natta, slik som denne. kl 05:18. trøtthet = leifs.

lykke til.

Skrevet
Mitt beste hint er å spychecke alt som beveger på seg. Ikke gi deg før vedkommende verifiserer seg selv (skifter våpen eller skyter).

Enig. Når man møter noen fra sitt eget lag bør man helst skyte på denne, så den andre skjønner at du ikke er spy, og at du eventuelt avslører den andre ^^

Skrevet

Om du er pyro eller heavy og healer deg ved en dispencer, eller står ved en dispencer. Skyt kontinuerlig :) . Du får nok ammo til å holde ut forever og engineers blir glade når spies blir spotta :) .

Sitt på siden av sentryen som engineer, ikke bak. Spies kan stabbe deg og så sappe sentryen fort nok til at han ikke dør (krever trening, men allikevel).

Skrevet

Når man er engineer, prøv og sett sentryen din sånn at du kan sitte med ryggen inntil en vegg og reparere. Da blir det vanskeligere for spy og backstabbe og du ser bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...