Gå til innhold

Gitar hero 3 på will eller Xbox360?


analrytter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Gitar hero 3 på will eller Xbox360?

 

Vel, spørsmålet er om du skal ha et spill

på will eller på xbox360?

 

Her er en liten presentasjon av begge:

 

Her har du Will (Turner)

 

Will.jpg

 

Her har du en Xbox360

 

img_44312fc01de42.jpg

 

 

Altså jeg ville anbefalt xbox360, hvis du har unngått røde lys :]

Lenke til kommentar
fordi gitaren til wii har simplere design og produksjonskostnad da den bruker wiimoten for å være trådløs isteden for å ha det innebygd

 

Jeg mener selve spillet, ikke gitaren. Alle spill til Wii er dyrere enn på xbox og PC, uten at jeg skjønner hvorfor. Jeg skjønner at spill som Super Mario Galaxy og Super Paper Mario er dyrere, da man får hva man betaler for. :D Men en ren port av spill som GH3 uten gitaren?

Lenke til kommentar
Spilte igår Wii-versjonen av GH3, i kinosal. Kan ikke si at jeg merket noe monolyd - lyden var veldig bra :) Dessuten, var grafikken bra også, selv på en det store kinolerrettet.

 

....men har jo ikke testet 360n, så vet jo ikke hvor mye "bedre" den er.

Prøvde Wii-versjonen på Elkjøp i dag, grafikken er veldig mange hakk under 360-versjonen. :)

 

Grafikken er dårlig selv til Wii å være... fatter ikke at de kan ha brukt så lite tid med Wii versjonen...

Lenke til kommentar

 

Gitar hero 3 på will eller Xbox360?

 

Vel, spørsmålet er om du skal ha et spill

på will eller på xbox360?

 

Her er en liten presentasjon av begge:

 

Her har du Will (Turner)

 

Will.jpg

 

Her har du en Xbox360

 

img_44312fc01de42.jpg

 

 

Altså jeg ville anbefalt xbox360, hvis du har unngått røde lys :]

 

 

Hahaha, oOO dør på meg :!:

 

Men on-topic: Tror nesten jeg hadde gått for 360 versjonen (selv om jeg har Wii). Tviler litt på at det kommer nedlastbare sanger til Wii, blir sikkert ditcha av late produsenter :thumbdown:

Lenke til kommentar
Spilte igår Wii-versjonen av GH3, i kinosal. Kan ikke si at jeg merket noe monolyd - lyden var veldig bra :) Dessuten, var grafikken bra også, selv på en det store kinolerrettet.

 

....men har jo ikke testet 360n, så vet jo ikke hvor mye "bedre" den er.

Prøvde Wii-versjonen på Elkjøp i dag, grafikken er veldig mange hakk under 360-versjonen. :)

 

Grafikken er dårlig selv til Wii å være... fatter ikke at de kan ha brukt så lite tid med Wii versjonen...

 

Hehe, nå skal det sies at jeg ikke har spilt GH før, men føler liksom at dette er det type spill grafikk teller bortimot 0. Så lenge jeg ser når jeg skal trykke, og det ikke hakker, så er jeg fornøyd :)

Lenke til kommentar

Jeg spilte GH2 og Frets Of Fire ganske lenge (FoF når xboksen var til reparasjon), og selve gameplayet er det samme i begge. Velg sang, trykk på notene når de kommer og få poeng. FoF har null grafikk bortsett fra notene, og det er faktisk alt som trengs.

 

Men når det er sagt er grafikken i GH2 svært bra. Jeg ble imponert når jeg la merke til at gitaristen beveger hendene og fingrene synkronisert med gitarkontrollen, så det ser faktisk ut som om han eller hun faktisk spiller gitar i stedet for å bevege hendene tilfeldig som i så mange andre spill. Jeg hari kke prøvd GH3 ennå, men har hørt at sangeren beveger leppene synkront med sangen i tillegg til fingrene til gitaristen. Det gir deg en ekstra bonus og gir deg en følelse av at det er mer enn bare et spill. Dessuten spilte jeg gjennom hele karrieren i GH2 på Medium med Judy Nails, og på den aller siste sangen etter at karrieren var over virket det faktisk som om hun smilte og var glad alt endelig var over. Det er god mulig det bare var jeg som var glad det bare var en bonus sang jeg ikke trengte å vinne, men det gav meg en følelse av at hun var mer enn bare en figur på skjermen. Grafikken er ikke nødvendig, men jeg klager ikke. :D

 

For øvrig får GH3 på xboksen nedlastbare sanger, men er det virkelig så nøye? Se på GH2. De lovet oss en hel haug med billige, nedlastbare sanger som skulle gi spillet nærmest ubegrenset levetid. Og hva skjedde? Alt vi fikk var tre svært overprisete pakker med tre sanger hver, og samtlige sanger var tatt rett fra GH1. Jeg håper GH3 blir bedre, men jeg tviler. RockBand skulle jo få hele album nedlastbare, men hittil ser det dårlig ut. Vi vet jo aldri hva fremtiden bringer, men likevel.

 

Selv holder jeg meg til PC-en. Bare sett inn GH2 platen, ripp sangene og nyt alle i GH3 helt gratis i stedet for å betale ekstremt mye for de samme sangene på xbox live marketplace. Selvsagt trenger du GH2 i første omgang, men det koster ikke så mye. En brukt versjon, kanskje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...