Gå til innhold

Total War: Hvilken kampanje foretrekker du?


Hvilken kampanje foretrekker du?  

36 stemmer

  1. 1. Velg et av alternativene

    • Americas
      8
    • Crusades
      7
    • Teutonic
      2
    • Britannia
      19


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Egentli alle. Litt skuffet over America, har aldri komt skikkeli igang der. Britania er vell den jeg har spilt mest på. Digger Irrene. Teutonic å Crusades var overaskende bra, å har spillt en del som Bysantin. Til nå syns seg alle utenom America er kanon bra, selv om America også er bra :thumbup:

Lenke til kommentar
Americas er den beste, spør du meg. Holder på med Britannia nå, uten at jeg jubler noe spesielt. Teutons var morsomt, men den må jeg ta opp igjen, siden jeg fikk juling. :!:

 

Crusades har jeg ikke testet noe særlig ennå.

 

 

Har lite samme erfaringer som deg. Americas har underholdt meg mest. Britannia var faktisk den kjedligste og crusades nest best

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg ble overrasket over hvor godt jeg likte "Crusades" -kampanjen. Det å kunne styre generaler og bruke deres spesielle triks var ikke det beste, men følelsen av å spille der. I solskinnet mens en kjemper mot Saladin med mine korsfarere, se på hvordan religionen driver dem. Det er i tillegg gode modeller og jeg tror jeg liker denne kampanjen best grunnet dens lyse fremtoning, jeg liker lyse farger, kampanjen minte meg og om "Kingdom of Heaven" noe jeg anser som et pluss.

 

Amerika er vel den kampanjen jeg aller minst liker, grunnen til det er jeg usikker på. Det er vel for mye skog, og for mange mennesker i uorganiserte grupper som trekker ned. Amerika og indianere har heller aldri interessert meg nevneverdig.

Lenke til kommentar

Britanna hadde jeg store forventninger til. Det var et høyepunkt å kunne velge Norge, men ellers så synst jeg kampanjen var mindre god. Så favoritten min må nok være Teutonic.

 

Crusades har jeg ikke prøvd i det heletatt, og Americas har jeg ikke fullført, så jeg kan ikke si så mye om de.

Lenke til kommentar

jeg fikk kingdoms i går, prøvde britnaia først, men det var kjedelig, helt likt vanlig M2, samme enheter samme landskap osv.

 

det samme gjelder egentlig cruasdes også, men det er litt bedre.

 

Americas er det jeg har likt best, det føles på en måte litt anderledes enn vanlig M2, og de spanske dragoonene er drit kule

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...