Gå til innhold

Gmail får IMAP-støtte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Virker ut som det er mange her som ikke er klar over av de fleste POP-klienter kan settes til å la orginalmeldingen bli liggende på serveren.

Det funker ikke helt optimalt med gmail, siden gmail ikke sletter mailen din uansett.

 

Men YEY. :new_woot: Nå kan man synkronisere mail mellom to PC-er lettere.

F.eks. hvis du leser en epost på jobb/bærbar, så vil den stå som lest hjemme også. Og på gmail.com selvfølgelig :p

Lenke til kommentar
Du har huket av for å bruke SSL?

Det hadde jeg ikke vet du. Takk skal du ha.

 

Online.no har vel ikke støtte for IMAP.

Det sto på sidene deres a du kunne velge imap, men jeg la ikke merke til at der det sto var med under bedriftssidene. Så da er det nok ikke med på det private abonnementet.

Lenke til kommentar
Virker ut som det er mange her som ikke er klar over av de fleste POP-klienter kan settes til å la orginalmeldingen bli liggende på serveren.

Det funker ikke helt optimalt med gmail, siden gmail ikke sletter mailen din uansett.

 

Under "Forwarding og POP":

 

2. When messages are accessed with POP (velgdittvalgher)

Lenke til kommentar

Hei allesammen =) har hatt gmail en stund nå og er meget fornøyd.

 

Når jeg hørte at Gmail skulle få IMAP støtte ble jeg meget glad pga at jeg ønsker en lettere tilgang for push-mail til min nye Sony Ericsson P1i.

 

Problemet er at jeg er ikke helt sikker på mine instillinger på telefonen, Har nettopp fått denne og lurer på om noen av dere har kunskap om og sette opp en email klient på "smart phones"?

Evt har en link til en support side jeg kan gå på for og lære meg dette :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...