Gå til innhold

Korn lagar musikk til Haze

Arangaras

Anbefalte innlegg

Skrevet

På dagbladet.no finn du denne artikkelen! Dette synst eg ser veldig spennande ut då. Likte sitatet til Jonathan Davis: "Spill er for meg en religion, og «Haze» er the shit"! Korn har jo, i alle fall tidlegare, laga veldig tung og energisk musikk, so dette kan bli moro. Tilsynelatande tøft spel, med tilsynelatande tøff musikk! I like it!

Har du tankar rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel jeg er ikke spesielt fan av korn, men metal generelt passer veldig veldig godt i skytespill:) spesielt et fast phased som det her, tror det kan bli fett=) gleder meg mycket

Skrevet

de har ikke starta utviklinga til en eventuell xbox og pc versjon, men det har vært snakk om det, men det blir isåfall et år etter ps3 versjonen.. sony har putta en del penger under bordet .. de vil vel ha en god fps exclusive

Skrevet (endret)

Nja, Korn og den slags musikk blir litt av det tamme slaget for min del. Er andre grunner til at eg vil invistere i Haze for å si det sånn :p

Endret av Mala
Skrevet
vel jeg er ikke spesielt fan av korn, men metal generelt passer veldig veldig godt i skytespill:) spesielt et fast phased som det her, tror det kan bli fett=) gleder meg mycket

Kva tyder fast phased eigentleg? Ser du har brukt det uttrykket før om eit anna spel. Er det fast paced du meiner?

Skrevet

Akraba: Njaaa... Skeptisk :p

Paranoide: Kvifor har du negative forventningar til Haze (anna enn at du tydelegvis ikkje likar Korn)? Har knapt høyrd anna enn positive ting om spelet eg, so er litt nysgjerrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...