Gå til innhold

PANNEKAKER !!


Anbefalte innlegg

For det første ! jeg syntes det var en fin diskusjon om pannekaker på Hovedkort og prossesor forumet helt til HW.no stengte posten så da tenkte jeg at jeg kunne ta den opp igjen her !

 

Og for alle som har lyst på pannekaker:

Vis du skal ha en pannekake oppskrift så kan du jo gå inn på www.matprat.no tror jeg det er eller du kan bruke min oppskrift(eller muttern sin, lærte den av hun)

4 porsjoner:

3 dl hvetemel

12 ts salt

5-6dl melk

2 egg

1 ss smør eller margarin

 

Blandt melet og saltet i en bolle. Hell 13 av melken oppi og visp til det blir en jevn rør. hell i resten va melken i to omganger. visp sammen eggene og rør dem i alt det andre.. smelt smør eller margarin og bland det i røren. La røren svelle eller heve eller hva det nå heter i 30 min..

 

STEK dem på middels varme !!

ps: når de skal snus kast dem oppi været MEN ikke treff taket !!!

 

Tja.... Håper det smaker !!!

 

Ps: posta dette ikke i søppel fordi:

"Søppel

Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." står det og pannekaker er absolut ikke USMAKLIG !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell 87, venta en på din alder skulle dukke opp med noe ;) Du kan ikke ha sett nyheten på hw om xp3000 til 650$. men det går bra

 

vel den var små frekk.... men AMD er billigere enn Intel.. på de fleste punkter.... uansett mener jeg amd er best med take på både pris og ytelse mm hehe jeg hakke så penger vettu !

men pannekaker er best med Bringebærsyltetøy !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...